Jornada de mucho aprendizaje para benjamines y alevines. // Jornada de molt d’aprenentatge per a benjamins i alevins.

BENJAMÍN MASCULINO LIGA XEMA: DBC 15. 15 -39  TEULADA

Partido disputado por los benjamines de 2015 en el pabellón de Joan Fuster contra un equipo con el que éramos parejos físicamente, pero que nos terminó superando en velocidad conforme iban avanzando los minutos.

Salimos con ganas de jugar bien al baloncesto y poder realizar un buen partido, jugándoles de tú a tú durante los dos primeros periodos. Pero el buen juego no se materializó en el marcador porque no realizábamos salidas rápidas al contraataque.

A este hecho hay que sumarle las numerosas pérdidas de balón debido a pases forzados que siempre acababan en las manos de los jugadores el equipo visitante.

Por su parte, el equipo rival no desaprovechaba las oportunidades que tenía de cara a nuestra canasta, lo que se iba haciendo que la diferencia creciera.

En el quinto periodo, el equipo visitante metió una marcha más aumentando su velocidad en los contraataques y con un mayor acierto nos endosaron un parcial de 2 a 13 que sentenció definitivamente el partido a su favor.

A pesar de la derrota nuestros chicos dieron muestras de  mejora en su juego,  consiguiendo ganar un periodo y empatar otro.

Felicitar al grupo de Paqui Navarro por no bajar nunca los brazos e intentar siempre disfrutar del baloncesto. Animarles a seguir trabajando para seguir progresando como lo están haciendo.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ LLIGA XEMA: DBC 15. 15 -39 TEULADA

Partit disputat pels benjamins de 2015 en el pavelló de Joan Fuster contra un equip amb el qual érem parells físicament, però que ens va acabar superant en velocitat a mesura que anaven avançant els minuts.

Eixim amb ganes de jugar bé al bàsquet i poder disputar un bon partit, jugant-los de tu a tu durant els dos primers períodes. Però el bon joc no es va materialitzar en el marcador perquè no dúiem a terme eixides ràpides al contraatac.

A aquest fet cal sumar-li les nombroses pèrdues de pilota deguda a passades forçades que sempre acabaven a les mans dels jugadors l’equip visitant.

Per part seua, l’equip rival no desaprofitava les oportunitats que tenia de cara a la nostra canastra, la qual cosa s’anava fent que la diferència creixés.

En el quint període, l’equip visitant va ficar una marxa més augmentant la seua velocitat en els contraatacs i amb un major encert ens van endossar un parcial de 2 a 13 que va sentenciar definitivament el partit a favor seu.

Malgrat la derrota els nostres xics van donar mostres de millora en el seu joc, aconseguint guanyar un període i empatar un altre.

Felicitar el grup de Paqui Navarro per no abaixar mai els braços i intentar sempre gaudir del bàsquet. Animar-los a continuar treballant per a continuar progressant com l’estan fent.

 

BENJAMÍN FEMENINO LIGA XEMA: EL VERGER 3 – 43 DBC 14

Desplazamiento de las  benjamines del 2014 y 2015 a Vergel para disputar un partido en el que buscábamos salir muy concentradas desde el inicio para poder llevarnos la victoria.

Y efectivamente así fue, marcamos desde el primer minuto un buen ritmo de juego con el que nos sentíamos muy cómodas con el balón, compartiéndolo entre todo el equipo para buscar a la jugadora mejor posicionada y lograr hacer buenos tiros.

En el aspecto defensivo trabajamos muy bien la presión sobre la jugadora local que llevaba el balón y cerramos las líneas de pase para conseguir robar la pelota y salir con transiciones rápidas.

Felicitar a las chicas de Soufyane Sadoki y Marc Muñoz por el gran partido realizado y animarles a seguir trabajando en esta línea, se vislumbra un gran equipo en un futuro a corto plazo.

 

 

BENJAMÍ FEMENÍ LLIGA XEMA: EL VERGER 3 – 43 DBC 14

Desplaçament de les benjamines del 2014 i 2015 al Verger per a disputar un partit en el qual buscàvem eixir molt concentrades des de l’inici per a poder portar-nos la victòria.

I efectivament així va ser, marquem des del primer minut un bon ritme de joc amb el qual ens sentíem molt còmodes amb la pilota, compartint-lo entre tot l’equip per a buscar a la jugadora més ben posicionada i aconseguir fer bons tirs.

En l’aspecte defensiu treballem molt bé la pressió sobre la jugadora local que portava la pilota i tanquem les línies de passada per a aconseguir robar la pilota i eixir amb transicions ràpides.

Felicitar les xiques de Soufyane Sadoki i Marc Muñoz pel gran partit realitzat i animar-los a continuar treballant en aquesta línia, s’albira un gran equip en un futur a curt termini.

 

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONÓMICO: DBC 14. 74 – 80 ALGINET

Último partido de la primera vuelta del campeonato autonómico para los chicos de 2014, en el que nos enfrentábamos al equipo de CB Alginet.

Pudimos presenciar un partido muy emocionante en todos los aspectos, en el que los dos equipos nos regalaron un gran día a nivel ofensivo alcanzando un marcador muy elevado para esta categoría. Para los de Vicent Bosca y David Serra supuso la mayor anotación de lo que va de temporada, en un encuentro la verdad muy bonito de ver.

Como en los dos partidos anteriores empezamos muy bien, muy concentrados en defensa y realizando rápidas transiciones que nos permitía anotar canastas fáciles.

Prácticamente los dos equipos estaban igualados y solo había una mínima diferencia en el marcador por pequeños detalles, de esta manera llegamos al final del segundo periodo 6 puntos por debajo en el marcador.

Pero en el tercero nos desconectamos y el equipo visitante lo aprovechó para marcharse en el marcador llegando al final de la primera parte dieciocho puntos por debajo en el marcador.

Tras el descanso, poco a poco reaccionamos y vimos que podíamos competir perfectamente a este rival. Subimos el nivel de acierto y comenzamos una remontada que a punto estuvimos de culminar.

Felicitar a los chicos por el esfuerzo y el empeño puesto para cambiarle la cara al encuentro y a todo el entorno por el gran apoyo dado desde la grada para que creyeran en sus posibilidades.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: DBC 14. 74 – 80 ALGINET

Últim partit de la primera volta del campionat autonòmic per als xics de 2014, en el qual ens enfrontàvem a l’equip de CB Alginet.

Vam poder presenciar un partit molt emocionant en tots els aspectes, en el qual els dos equips ens van regalar un gran dia a nivell ofensiu aconseguint un marcador molt elevat per a aquesta categoria. Per als de Vicent Bosca i David Serra va suposar la major anotació del que va de temporada, en una trobada la veritat molt bonica de veure.

Com en els dos partits anteriors comencem molt bé, molt concentrats en defensa i realitzant ràpides transicions que ens permetia anotar canastres fàcils.

Pràcticament, els dos equips estaven igualats i només hi havia una mínima diferència en el marcador per xicotets detalls, d’aquesta manera arribem al final del segon període 6 punts per davall en el marcador.

Però en el tercer ens desconnectem i l’equip visitant el va aprofitar per a marxar-se en el marcador arribant al final de la primera part díhuit punts per davall en el marcador.

Després del descans, a poc a poc reaccionem i vam veure que podíem competir perfectament a este rival. Pugem el nivell d’encert i comencem una remuntada que a punt vam estar de culminar.

Felicitar els xics per l’esforç i l’obstinació posada per a canviar-li la cara a la trobada i a tot l’entorn pel gran suport donat des de la graderia perquè cregueren en les seues possibilitats.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 2013: CB OLIVA 36 – 57 DBC13

Partido muy igualado al principio, con los jugadores de Oliva muy motivados y concentrados y nosotros demasiado confiados al haber cerrado el marcador en el último partido disputado frente a ellos.

Rápidamente los jugadores se dieron cuenta de que tenían que subir la intensidad de su defensa y jugar mucho más colectivamente en ataque, ya que a lo largo de los minutos habíamos desaprovechado muchas oportunidades para sumar mientras por contra los locales habían sido mucho más efectivos.

Tras el descanso, la presión defensiva y la colaboración de todo el equipo en ataque hicieron que nuestros porcentajes de acierto fueran en aumento y la ventaja que con tanto trabajo habíamos logrado siguiera creciendo hasta el final del partido.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 2013: CB OLIVA 36 – 57 DBC13

Partit molt igualat al principi, amb els jugadors d’Oliva molt motivats i concentrats i nosaltres massa confiats en haver tancat el marcador en l’últim partit disputat enfront d’ells.

Ràpidament, els jugadors es van adonar que havien de pujar la intensitat del seu defensa i jugar molt més col·lectivament en atac, ja que al llarg dels minuts havíem desaprofitat moltes oportunitats per a sumar mentre per contra els locals havien sigut molt més efectius.

Després del descans, la pressió defensiva i la col·laboració de tot l’equip en atac van fer que els nostres percentatges d’encert anaren en augment i l’avantatge que amb tant de treball havíem aconseguit continuara creixent fins al final del partit.

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: CABO MAR 40 – 20 DBC 12

Desplazamiento de nuestras chicas de 2012 a la ciudad de Alicante para enfrentarse al Cabo Mar, equipo contra quien disputamos un partido igualadísimo en la primera vuelta en Dénia.

Desde un inicio nos faltó acierto, lo que nos fue penalizando para poder acercarnos en el marcador y poder contar con opciones durante el encuentro.

Al ser conscientes de esto volcamos nuestro esfuerzo en el aspecto defensivo, tratando de ser más intensas cuando las jugadoras rivales tenían el balón, e intentar cerrar bien sus líneas de pase.

Con esta predisposición en defensa conseguíamos que el equipo local tampoco anotara con facilidad, por lo que el marcador se mantenía igualado.

Pero los parciales de cada periodo iban siendo favorables a Cabo Mar, que poco a poco, se distanciaba sin poder darle la respuesta que nos hubiera gustado.

Felicitar a las chicas de Carlos Vila por intentar hasta el final del partido recortar la diferencia en el marcador y no bajar los brazos en ningún momento. Y animarles a seguir trabajando en este nivel de competición  tan exigente.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: CABO MAR 40 – 20 DBC 12

Desplaçament de les nostres xiques de 2012 a la ciutat d’Alacant per a enfrontar-se al Cap Mar, equip contra qui disputem un partit molt igualat en la primera volta a Dénia.

Des d’un inici ens va faltar encert, la qual cosa ens va anar penalitzant per a poder acostar-nos en el marcador i poder comptar amb opcions durant la trobada.

En ser conscients d’això bolquem el nostre esforç en l’aspecte defensiu, tractant de ser més intenses quan les jugadores rivals tenien la pilota, i intentar tancar bé les seues línies de passada.

Amb aquesta predisposició en defensa aconseguíem que l’equip local tampoc anotara amb facilitat, per la qual cosa el marcador es mantenia igualat.

Però els parcials de cada període anaven sent favorables a Cabo Mar, que a poc a poc, es distanciava sense poder donar-li la resposta que ens haguera agradat.

Felicitar les xiques de Carlos Vila per intentar fins al final del partit retallar la diferència en el marcador i no abaixar els braços en cap moment. I animar-los a continuar treballant en aquest nivell de competició tan exigent.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: UPB GANDIA 81 – 56 DBC 12

Primer partido, de los dos que iban a disputar en el mismo fin de semana por parte de los chicos de 2012 frente a UPB Gandía, un rival que conocíamos muy bien por la cantidad de veces que nos habíamos enfrentado ya este curso ante ellos.

Pero a pesar de saber que para llevarnos la victoria debíamos poner mucha intensidad y atención sobre sus la líneas de pase, salimos sin el punto de activación preciso, dejando al equipo rival jugar a placer y controlar el ritmo de partido.

Esto hizo que en el primer periodo se pusieran 11 puntos por delante en el marcador y tuviéramos que ir cuesta arriba el resto del encuentro.

A partir de este momento subimos un punto nuestra entrega en defensa y empezamos a jugar más colectivamente. Nuestras acciones ofensivas eran más claras utilizando mejor los espacios para conseguir ventajas.

Con esta actitud  les pudimos competir en todos los períodos restantes del partido. En cada parcial no había una diferencia de más de 5 puntos, aunque siempre favorables al equipo visitante.

A pesar de ir por debajo en el marcador, seguimos hasta el final del partido con buena predisposición, con rachas de buen juego colectivo, transiciones rápidas y una defensa muy correcta que hacía que no se distanciaran más en el marcador, pero que al final no fue suficiente para acercarnos más en el marcador.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: UPB GANDIA 81 – 56 DBC 12

Primer partit, dels dos que anaven a disputar en el mateix cap de setmana per part dels xics de 2012 enfront de UPB Gandia, un rival que coneixíem molt bé per la quantitat de vegades que ens havíem enfrontat ja aquest curs davant ells.

Però malgrat saber que per a portar-nos la victòria havíem de posar molta intensitat i atenció sobre les seues línies de passada, eixim sense el punt d’activació precís, deixant a l’equip rival jugar a plaer i controlar el ritme de partit.

Això va fer que en el primer període es posaren 11 punts per davant en el marcador i haguérem d’anar costa amunt la resta de la trobada.

A partir d’aquest moment pugem un punt el nostre lliurament en defensa i comencem a jugar més col·lectivament. Les nostres accions ofensives eren més clares utilitzant millor els espais per a aconseguir avantatges.

Amb aquesta actitud els vam poder competir en tots els períodes restants del partit. En cada parcial no hi havia una diferència de més de 5 punts, encara que sempre favorables a l’equip visitant.

Malgrat anar per davall en el marcador, seguim fins al final del partit amb bona predisposició, amb ratxes de bon joc col·lectiu, transicions ràpides i una defensa molt correcta que feia que no es distanciaren més en el marcador, però que al final no va ser suficient per a acostar-nos més en el marcador.

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: DBC 12. 49 – 66 UPB GANDIA 

Segundo partido del fin de semana del alevín de 2012 y segundo enfrentamiento contra UPB Gandía, esta vez en el pabellón Joan Fuster.

Tras recapacitar sobre lo que había ocurrido el día anterior, sabíamos qué nivel de juego e intensidad teníamos que mostrar para no dejar jugar al equipo visitante. Pero por desgracia el encuentro fue un calco del disputado 24 horas antes.

Volvimos a salir demasiado blandos a la pista, sin compartir el balón y sin la tan necesaria concentración que requieren este tipo de partidos, encajando de nuevo un parcial negativo de 12 puntos al finalizar el primer periodo.

De nuevo a partir del segundo volvimos a ponernos las pilas y mostrar un nivel mayor en defensa, lo que hizo que se ralentizara la anotación del equipo visitante. En ataque empezamos igualmente a imponer un mejor ritmo de juego con mas oportunidades de anotación al contrataque.

Con este nivel de juego conseguimos llevarnos un par de periodos y empatar otro, pero debido a nuestra irregularidad en el juego no conseguimos bajar de la barrera psicológica de los 10 puntos de desventaja.

Una lástima este fin de semana porque hemos demostrado que podemos competir contra cualquier equipo de este nivel, pero hemos de ser más regulares y confiar en todos los miembros del equipo.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: DBC 12. 49 – 66 UPB GANDIA

Segon partit del cap de setmana de l’aleví de 2012 i segon enfrontament contra UPB Gandia, aquesta vegada en el pavelló Joan Fuster.

Després de recapacitar sobre el que havia ocorregut el dia anterior, sabíem quin nivell de joc i intensitat havíem de mostrar per a no deixar jugar a l’equip visitant. Però per desgràcia la trobada va ser un calc del disputat 24 hores abans.

Vam tornar a eixir massa blans a la pista, sense compartir la pilota i sense la tan necessària concentració que requereixen aquest tipus de partits, encaixant de nou un parcial negatiu de 12 punts en finalitzar el primer període.

De nou a partir del segon vam tornar a posar-nos les piles i mostrar un nivell major en defensa, la qual cosa va fer que s’alentira l’anotació de l’equip visitant. En atac comencem igualment a imposar un millor ritme de joc amb més oportunitats d’anotació al contraataque.

Amb aquest nivell de joc aconseguim emportar-nos un parell de períodes i empatar un altre, però a causa de la nostra irregularitat en el joc no aconseguim baixar de la barrera psicològica dels 10 punts de desavantatge.

Una llàstima aquest cap de setmana perquè hem demostrat que podem competir contra qualsevol equip d’aquest nivell, però hem de ser més regulars i confiar en tots els membres de l’equip.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales