Alevines y Benjamines continúan adelante en sus Campeonatos. // Alevins i Benjamins continúen avant en els seus Campionats.

BENJAMÍN FEMENINO LIGA XEMA: CD PAIDOS 48 – 35 DBC 14

El pasado sábado las chicas de Marc Muñoz y Soufyane Sadoki se desplazaban a la cancha de CD Paidos, líder de la clasificación, para disputar un derbi que resultó muy competido.

Las jugadoras eran muy conscientes de que debían mantener la concentración durante todos los minutos del choque ante un rival que iba a tener pocos altibajos en su rendimiento cuarto tras cuarto.

Tras un inicio en el que no les empezaron saliendo bien las cosas, poco a poco empezaron a encontrar su ritmo de juego, compartiendo más el balón y mejorando la capacidad defensiva al presionar más a la jugadora con balón.

De ese modo las diferencias se estabilizaron, llegando al descanso doce puntos por debajo en el marcador.

En la reanudación del encuentro la dinámica fue la misma, y aunque Denia Basquet iría siempre por detrás en el marcador, dieron la sensación de poder subir una marcha más y poner en más problemas a las colegiales.

No obstante, en el quinto periodo las locales dieron muestra de porque llegaban imbatidas a esta duodécima jornada y en un abrir y cerrar de ojos dejaron el partido sentenciado.

En el último periodo tratamos de recuperar parte de la desventaja acumulada, poniendo todo el énfasis en la defensa. El esfuerzo tuvo su recompensa llegando a estar a diez puntos de nuestras rivales, pero ya no quedaba tiempo para tratar de rematar la que hubiera sido una gran remontada.

Felicitar a las jugadoras por el gran esfuerzo realizado, sin desanimarse en ningún momento del partido.

 

 

BENJAMÍ FEMENÍ LLIGA XEMA: CD PAIDOS 48 – 35 DBC 14

Dissabte passat les xiques de Marc Muñoz i Soufyane Sadoki es desplaçaven a la pista de CD Paidos, líder de la classificació, per a disputar un derbi que va resultar molt competit.

Les jugadores eren molt conscients que havien de mantindre la concentració durant cada minut del xoc davant un rival que anava a tindre pocs alts i baixos en el seu rendiment quart rere quart.

Després d’un inici en el qual no els van començar eixint bé les coses, a poc a poc van començar a trobar el seu ritme de joc, compartint més la pilota i millorant la capacitat defensiva en pressionar més a la jugadora amb baló.

D’eixe mode les diferències es van estabilitzar, arribant al descans dotze punts per davall en el marcador.

En la represa de la trobada la dinàmica va ser la mateixa, i encara que Dénia Bàsquet aniria sempre per darrere en el marcador, van donar la sensació de poder pujar una marxa més i posar en més problemes a les col·legials.

No obstant això, en el quint període les locals van donar mostra de per què arribaven imbatudes a esta dotzena jornada i en un tancar i obrir d’ulls van deixar el partit sentenciat.

En l’últim període tractem de recuperar part del desavantatge acumulat, posant tot l’èmfasi en la defensa. L’esforç va tindre la seua recompensa arribant a estar a deu punts de les nostres rivals, però ja no quedava temps per a tractar de rematar la que haguera sigut una gran remuntada.

Felicitar les jugadores pel gran esforç realitzat, sense desanimar-se en cap moment del partit.

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONÓMICO: LUCENTUM 65 – 25 DBC 14

Salida complicada este sábado a Alicante de los chicos del 2014, en el que iban a disputar un encuentro contra Lucentum, equipo que  es líder del grupo.

Los de Vicent Boscá y David Serra empezaron bien el partido, poniendo  mucha intensidad y descaro en sus acciones, sin tenerle miedo al rival. Con rápidas transiciones y compartiendo el balón conseguían tirar en situaciones correctas y ser efectivos.

De ese modo ganamos el primer periodo con un marcador de 7 a 13.

Pero a partir del segundo Lucentum despertó y con su seria defensa desarboló por completo nuestro sueño de competirles de tú a tú.

Dejamos de poder circular el balón en ataque, y en defensa además de perder la batalla en el rebote, no podíamos parar prácticamente ningún emparejamiento uno contra uno.

Aunque luchamos por retrasar el cierre del marcador, en el quinto periodo terminamos claudicando ante la superioridad de los anfitriones.

Felicitar, a pesar de la derrota, a los chicos y animarles a seguir trabajando para poder seguir creciendo como a pesar de los resultados lo están haciendo desde que comenzó la temporada.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: LUCENTUM 65 – 25 DBC 14

Eixida complicada este dissabte a Alacant dels xics del 2014, en el qual anaven a disputar una trobada contra Lucentum, equip que és líder del grup.

Els de Vicent Boscá i David Serra van començar bé el partit, posant molta intensitat i descaradura en les seues accions, sense tindre-li por al rival. Amb ràpides transicions i compartint la pilota aconseguien tirar en situacions correctes i ser efectius.

D’eixe mode guanyem el primer període amb un marcador de 7 a 13.

Però a partir del segon Lucentum es va despertar i amb la seua seriosa defensa va desarborar per complet el nostre somni de competir-los de tu a tu.

Deixem de poder circular la pilota en atac, i en defensa a més de perdre la batalla en el rebot, no podíem parar pràcticament cap aparellament un contra un.

Encara que lluitem per retardar el tancament del marcador, en el quint període acabem claudicant davant la superioritat dels amfitrions.

Felicitar, malgrat la derrota, als xics i animar-los a continuar treballant per a poder continuar creixent comho estan fent des que va començar la temporada a pesar dels resultats.

 

 

ALEVÍN FEMENINO 1º ZONAL: DBC 13. 18 – 59 EEM PEDREGUER

Nuevo partido de las chicas del 2013, esta vez en casa, donde recibían la visita de EEM Pedreguer en un encuentro en el que el marcador no terminó reflejando por completo la realidad del juego que se vio sobre la pista.

Con la idea de que había que darlo todo para poder competir a las visitantes, las jugadoras de Mónica Sebastián y Carlos Vila salieron  desde el inicio con una intensidad alta, presionando a las jugadoras rivales cuando llevaban el balón y cerrando sus líneas de pase.

En el aspecto ofensivo encontraron buenas opciones de tiro, pero la falta de efectividad hizo que tan solo pudieran anotar una canasta en los dos primeros periodos, mientras Pedreguer por su parte,  sí conseguía estar acertado, e iba aumentado de ese modo su ventaja en el marcador.

A partir del tercero movieron mejor el balón y defendieron con eficacia, consiguiendo sumar más puntos para lograr parciales más igualados.

En los dos últimos periodos las jugadoras de Pedreguer pusieron la directa marchándose definitivamente en el marcador pese a que seguimos poniendo todo de nuestra parte para impedirlo.

Felicitar a las chicas pese al resultado, por su esfuerzo y la gran mejoría en su juego que se les aprecia cada jornada que transcurre.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ 1r ZONAL: DBC 13. 18 – 59 EEM PEDREGUER 

Nou partit de les xiques del 2013, esta vegada a casa, on rebien la visita d’EEM Pedreguer en una trobada en el qual el marcador no va acabar reflectint per complet la realitat del joc que es va veure sobre la pista.

Amb la idea que calia donar-ho tot per a poder competir a les visitants, les jugadores de Mònica Sebastián i Carlos Vila van eixir des de l’inici amb una intensitat alta, pressionant a les jugadores rivals quan portaven la pilota i tancant les seues línies de passada.

En l’aspecte ofensiu van trobar bones opcions de tir, però la falta d’efectivitat va fer que tan sols pogueren anotar una canastra en els dos primers períodes, mentre Pedreguer per part seua, sí que aconseguia estar encertat, i anava augmentat d’eixe mode el seu avantatge en el marcador.

A partir del tercer van moure millor la pilota i van defendre amb eficàcia, aconseguint sumar més punts per a aconseguir parcials més igualats.

En els dos últims períodes les jugadores de Pedreguer van posar la directa marxant-se definitivament en el marcador malgrat que continuem posant tot de la nostra part per a impedir-ho.

Felicitar les xiques pese al resultat, pel seu esforç i la gran millora en el seu joc que se’ls aprecia cada jornada que transcorre.

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: DBC 12. 43 – 52 TERRALFAS

Partido disputado en el pabellón Joan Fuster el sábado por la mañana,  entre el equipo Alevín masculino de 2012 y Terralfas, rival al que se enfrentaban por tercera vez este curso, con derrota en las ocasiones anteriores siempre por un estrecho margen de puntos.

Los chicos de Denia Básquet eran sabedores de que tenían que mostrar su mejor versión para salir victoriosos del encuentro, pero por contra no lo comenzaron bien, concediendo puntos por descuidos y en ataque abusando del bote en exceso.

Esta fue la tónica que marcó el encuentro hasta el descanso, permitiendo que los de Alfas del Pi obtuvieran una ventaja en el marcador de 14 puntos al marchar a vestuarios, que llegó a ser de 20 durante los primeros minutos de la reanudación.

La reacción llegaría en el quinto periodo gracias por un lado al notable aumento de la intensidad defensiva, que hizo varias veces que el equipo rival no pudiera ni lanzar a canasta, y por otro la mejora en el aspecto ofensivo, ya que al fin comenzamos a jugar colectivamente, encontrando mejores opciones para sumar puntos.

De ese modo, los de Marc Muñoz remontaron la desventaja situándose a tres puntos de Terralfas cuando restaban sólo cinco minutos por jugar.

Pero el escaso acierto desde el tiro libre y el triple en los ataques decisivos, hicieron que después los chicos se precipitaran en las decisiones del final del partido, haciendo imposible culminar la remontada.

Felicitar a los chicos de Marc Muñoz por la enorme reacción que debe marcarles la línea a seguir en lo que resta de temporada.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: DBC 12. 43 – 52 TERRALFAS

Partit disputat en el pavelló Joan Fuster el dissabte al matí, entre l’equip Aleví masculí de 2012 i Terralfas, rival al qual s’enfrontaven per tercera vegada este curs, amb derrota en les ocasions anteriors sempre per un estret marge de punts.

Els xics de Dénia Bàsquet eren sabedors que havien de mostrar la seua millor versió per a eixir victoriosos de la trobada, però, per contra, no el van començar bé, concedint punts per descuits i en atac abusant del bot en excés.

Aquesta va ser la tònica que va marcar la trobada fins al descans, permetent que els d’Alfas del Pi obtingueren un avantatge en el marcador de 14 punts en marxar a vestuaris, que va arribar a ser de 20 durant els primers minuts de la represa.

La reacció arribaria en el quint període gràcies, d’una banda, al notable augment de la intensitat defensiva, que va fer diverses vegades que l’equip rival no poguera ni llançar a canastra, i per un altre la millora en l’aspecte ofensiu, ja que a la fi comencem a jugar col·lectivament, trobant millors opcions per a sumar punts.

D’eixe mode, els de Marc Muñoz van remuntar el desavantatge situant-se a tres punts de Terralfas quan restaven només cinc minuts per jugar.

Però l’escàs encert des del tir lliure i el triple en els atacs decisius, van fer que després els xics es precipitaren en les decisions del final del partit, fent impossible culminar la remuntada.

Felicitar els xics de Marc Muñoz per l’enorme reacció que ha de marcar-los la línia a seguir en el que resta de temporada.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales