Concluye la primera vuelta de la Fase de Campeonatos Alevines. // Conclou la primera volta de la Fase de Campionats Alevins.

BENJAMÍN MASCULINO LIGA XEMA: PEDREGUER B 15 – 12 DBC 15

Desplazamiento de los chicos de 2015 al pabellón de Pedreguer para jugar ante un equipo del mismo año que nosotros, y de condiciones físicas similares, aunque algo más rápidos en sus salidas ofensivas.

Desde el inicio el partido fue muy igualado, con continuos ataques por parte de ambos equipos pero con poco acierto en el tiro.

El abuso del bote individual por parte de nuestros jugadores no benefició el movimiento continuo del balón, y producía que la pelota no llegara a los jugadores más altos desaprovechando ventajas que pudieron sumar en el aro contrario.

Esto también  hacía que no llegáramos con claridad a la canasta rival y no anotáramos con facilidad. También abusamos del tiro exterior, y al no estar acertados, los rebotes siempre eran suyos igual que en la mayoría de balones divididos.

Felicitar no obstante, a los jugadores de Paqui Navarro por haber intentado llevarse el partido y luchar desde el minuto uno hasta el final del encuentro. Animarles a que sigan trabajando como lo vienen haciendo para mejorar cada día.

 

 

BENJAMÍN MASCULÍ LLIGA XEMA: PEDREGUER B 15 – 12 DBC 15

Desplaçament dels xics de 2015 al pavelló de Pedreguer per a jugar davant un equip del mateix any que nosaltres, i de condicions físiques similars, encara que una mica més ràpids en les seues eixides ofensives. 

Des de l’inici el partit va ser molt igualat, amb continus atacs per part de tots dos equips però amb poc encert en el tir. 

L’abús del bot individual per part dels nostres jugadors no va beneficiar el moviment continu de la pilota, i produïa que la pilota no arribara als jugadors més alts desaprofitant avantatges que van poder sumar en el cércol contrari. 

Això també feia que no arribàrem amb claredat a la canastra rival i no anotàrem amb facilitat. També abusem del tir exterior, i al no estar encertats, els rebots sempre eren seus igual que en la majoria de pilotes dividides.

Felicitar no obstant això, als jugadors de Paqui Navarro per haver intentat emportar-se el partit i lluitar des del minut un fins al final de la trobada. Animar-los al fet que continuen treballant com ho fan per a millorar cada dia.

 

 

BENJAMÍN FEMENINO LIGA XEMA: DBC 14/15. 44-04 PEDREGUER A

Las chicas de Soufyane Sadoki y Marc Muñoz comenzaron el partido muy motivadas e intensas. Desde el primer periodo pusieron las cosas muy complicadas a un equipo que no encontró respuesta a la defensa a toda la pista que se les planteaba.

A medida que el partido transcurría las jugadoras se encontraban más cómodas sobre la cancha y se atrevían a más cosas, haciendo todas un excelente encuentro.

Felicitar al equipo por su línea claramente ascendente desde que comenzó el año. Cada vez que saltan a jugar se les ve mejoría y sobre todo unión entre ellas. Esa es la mejor manera de disfrutar de este deporte tanto para el grupo como para su entorno.

 

 

BENJAMÍ FEMENÍ LLIGA XEMA: DBC 14/15. 44-04 PEDREGUER A

Les xiques de Soufyane Sadoki i Marc Muñoz van començar el partit molt motivades i intenses. Des del primer període van posar les coses molt complicades a un equip que no va trobar resposta a la defensa a tota la pista que se’ls plantejava.

A mesura que el partit transcorria les jugadores es trobaven més còmodes sobre la pista i s’atrevien a més coses, fent totes una excel·lent trobada.

Felicitar l’equip per la seua línia clarament ascendent des que va començar l’any. Cada vegada que salten a jugar se’ls veu millora i sobretot unió entre elles. Eixa és la millor manera de gaudir d’este esport tant per al grup com per al seu entorn. 

 

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONÓMICO: CANALS 70 – 30 DBC 14

Difícil desplazamiento de los chicos de 2014 a Canals, para jugar contra uno de los equipos que está situado en la parte media alta de la clasificación.

Debido a distintas situaciones,  fuimos a disputar el encuentro con tan solo cinco jugadores.

El partido estaba perdido de antemano por no cumplir con la regla pasarela que obliga a rotar con nueve jugadores en esta categoría, pero teníamos a cinco valientes con ganas de jugarlo y con ese número el reglamento permite disputar el choque.

Al igual que la jornada anterior los de Vicent Bosca y David Serra empezaron muy bien desde el inicio, compartiendo el balón entre todos los jugadores, estando muy serios en defensa, y en el aspecto ofensivo siendo directos en ataque al aro rival, jugando atrevidos y valientes.

Con esta predisposición sorprendimos a nuestro rival, llevándonos el primer periodo con un marcador a nuestro favor de 4 a 13.

En el segundo, el equipo local se puso el mono de trabajo y empezó a apretar en defensa haciendo muy difícil que pudiéramos encestar.

Así todo, no nos descompusimos y tuvimos nuestras oportunidades, pero no tuvimos suerte y no pudimos seguir sumando puntos en nuestro casillero.

Ya en el tercero, el equipo rival continuó con la misma intensidad en defensa, y a partir de este momento nuestros jugadores empezaron a sufrir debiendo ver como los locales abrían espacio en el marcador al llegar al descanso (34-16).

En la segunda parte, cortos ya de energía, Canals continuó ampliando su ventaja, si bien no pudieron cerrar el marcador hasta alcanzarse el último periodo.

Tenemos que felicitar y agradecer de manera especial a los jugadores y sus familias el gran esfuerzo realizado, aplaudiendo que no se desanimaran en ningún momento a pesar de las dificultades, siendo capaces de luchar al máximo durante todo el encuentro.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: CANALS 70 – 30 DBC 14

Difícil desplaçament dels xics de 2014 a Canals, per a jugar contra un dels equips que està situat en la part mitjana alta de la classificació.

A causa de diferents situacions, vam anar a disputar el partit amb tan sols cinc jugadors. 

El partit estava perdut per endavant per no complir amb la regla passarel·la que obliga a girar amb nou jugadors en esta categoria, però teníem a cinc valents amb ganes de jugar-lo i amb eixe número el reglament permet disputar el xoc. 

Igual que la jornada anterior els de Vicent Bosca i David Serra van començar molt bé des de l’inici, compartint la pilota entre tots els jugadors, estant molt seriosos en defensa, i en l’aspecte ofensiu sent directes en atac al cércol rival, jugant atrevits i valents.

Amb esta predisposició vam sorprendre el nostre rival, portant-nos el primer període amb un marcador a favor nostre de 4 a 13. 

En el segon, l’equip local es va posar a treballar i va començar a estrényer en defensa fent molt difícil que poguérem encistellar. 

Així tot, no ens vam descompondre i vam tindre les nostres oportunitats, però no vam tindre sort i no vam poder continuar sumant punts en el nostre caseller.

Ja en el tercer, l’equip rival va continuar amb la mateixa intensitat en defensa, i a partir d’este moment els nostres jugadors van començar a patir havent de veure com els locals obrien espai en el marcador en arribar al descans (34-16).

En la segona part, curts ja d’energia, Canals va continuar ampliant el seu avantatge, si bé no van poder tancar el marcador fins a aconseguir-se l’últim període.

Hem de felicitar i agrair de manera especial als jugadors i les seues famílies el gran esforç realitzat, aplaudint que no es desanimaren en cap moment malgrat les dificultats, sent capaces de lluitar al màxim durant tota la trobada.

 

 

ALEVÍN FEMENINO 1º ZONAL: LA VILA 0 – 40 DBC 13

Nuevo desplazamiento de las chicas de 2013, debiendo en esta ocasión  visitar la pista de Villajoyosa donde intentaríamos llevarnos la victoria.

Salimos a pista muy mentalizadas, defendiendo a las jugadoras rivales muy arriba con un alto nivel de intensidad. Logramos recuperar muchas posesiones que materializamos en canastas rápidas.

Con este buen trabajo y perfecta actitud, nos llevamos el primer parcial ganando mucho en confianza (0-22).

En el segundo periodo, no bajamos la intensidad siguiendo poniendo todo el énfasis en la defensa, impidiendo la circulación de balón de nuestras rivales. Por otro lado, en el aspecto ofensivo seguíamos con un gran acierto.

En esta línea de trabajo, no tardamos en cerrar el marcador, pero lejos de relajarnos seguimos trabajando aquellos conceptos que venimos aprendiendo durante la semana, pensando en seguir creciendo como equipo para los siguientes partidos

Dar la enhorabuena a las chicas de Carlos Vila y Mónica Sebastián por este gran triunfo, y sobre todo, por su gran trabajo durante todo el encuentro. También felicitar a las jugadoras de La Vila por no bajar los brazos en ningún momento.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ 1r ZONAL: LA VILA 0 – 40 DBC 13

Nou desplaçament de les xiques de 2013, devent en esta ocasió visitar la pista de la Vila Joiosa on intentaríem emportar-nos la victòria.

Eixim a pista molt mentalitzades, defenent a les jugadores rivals molt a dalt amb un alt nivell d’intensitat. Aconseguim recuperar moltes possessions que materialitzem en canastres ràpides.

Amb esta bona faena i perfecta actitud, ens emportem el primer parcial guanyant molt en confiança (0-22).

En el segon període, no baixem la intensitat continuant posant tot l’èmfasi en la defensa, impedint la circulació de pilota de les nostres rivals. D’altra banda, en l’aspecte ofensiu seguíem amb un gran encert.

En esta línia de treball, no tardem a tancar el marcador, però lluny de relaxar-nos continuem treballant aquells conceptes que venim aprenent durant la setmana, pensant a continuar creixent com a equip per als següents partits.

Donar l’enhorabona a les xiques de Carlos Vila i Mónica Sebastián per este gran triomf, i sobretot, per la seua gran faena durant tota la trobada. També felicitar les jugadores de La Vila per no abaixar els braços en cap moment.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: DBC13. 59 – 35 CANALS

Los chicos de Soufyane Sadoki llegaban a la séptima jornada de la fase de campeonatos empatados en la clasificación con el equipo de Canals, y debían hacer un buen partido para no descolgarse del grupo medio de la clasificación.

Muy concentrados, sobre todo en defensa, hicieron un excelente trabajo de equipo que terminó dando sus frutos a medida que avanzaba el encuentro.

Los valencianos no pusieron las cosas fáciles en ningún momento, demostrando contar con buenos jugadores y estar muy bien organizados.

Suya fue la iniciativa en los dos primeros periodos que concluyeron un punto arriba en el marcador, obligando en el tercero a los nuestros a sacar lo mejor de si mismos para al fin superarles al llegar al descanso (27-22).

Para cuando el partido se reanudó, los nuestros ya sabían por donde tenían que incidir para sacar el encuentro adelante, y poco a poco aumentaron la ventaja a base de entrega hasta  llegar al último periodo con el resultado muy encarrilado (45-30).

El último fue el mejor periodo de nuestros con todos volcados y unidos para disfrutar juntos tanto defendiendo como a la hora de atacar, realizando unos excelentes minutos.

Muy buen encuentro que nos da confianza para lo que queda de competición y un empujón para meternos en la lucha por entrar en los play-offs.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: DBC13. 59 – 35 CANALS

Els xics de Soufyane Sadoki arribaven a la sèptima jornada de la fase de campionats empatats en la classificació amb l’equip de Canals, i havien de fer un bon partit per a no despenjar-se del grup mitjà de la classificació.

Molt concentrats, sobretot en defensa, van fer un excel·lent treball d’equip que va acabar donant els seus fruits a mesura que avançava el partit.

Els valencians no van posar les coses fàcils en cap moment, demostrant tindre bons jugadors i estar molt ben organitzats.

Seua va ser la iniciativa en els dos primers períodes que van concloure un punt a dalt en el marcador, obligant en el tercer als nostres a traure el millor de si mateixos per a la fi superar-los en arribar al descans (27-22).

Per a quan el partit es va reprendre, els nostres ja sabien per on havien d’incidir per a traure la trobada avant, i a poc a poc van augmentar l’avantatge a base de lliurament fins a arribar a l’últim període amb el resultat molt encarrilat (45-30).

L’últim va ser el millor període dels nostres amb tots bolcats i units per a gaudir junts tant defenent com a l’hora d’atacar, realitzant uns excel·lents minuts.

Molt bona trobada que ens dona confiança per al que queda de competició i una espenta per a ficar-nos en la lluita per entrar en els play-offs.

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: LUCENTUM B 28 – 57 DBC 12

Primer partido del fin de semana que llevaba a las chicas de 2012 hasta Alicante para enfrentarse a Lucentum.

En un principio todo hacía pensar que resultaría un partido complicado, tanto por el rival como por programarse el encuentro en una pista exterior en una mañana con mucho viento.

Después de un primer cuarto que sirvió de tanteo entre los dos equipos, con igualdad de oportunidades de cara a canasta, llegó el primer parcial a nuestro favor en un segundo período donde nuestra presión a todo campo nos dio numerosas ocasiones de ataque.

Ya en el tercero las fuerzas volvieron a igualarse, pero contábamos con una renta favorable de 14 puntos que nos daba mucha tranquilidad.

En la reanudación  de nuevo vimos que presionándoles obteníamos muchas oportunidades de superarles, y por esa vía comenzamos a cimentar una importante victoria, consiguiendo un importante segundo parcial favorable que ya no tuvo respuesta de las locales.

Felicitar a las chicas de Carlos Vila por conseguir esta segunda victoria en una competición con muchos equipos con un alto nivel.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: LUCENTUM B 28 – 57 DBC 12

Primer partit del cap de setmana que portava a les xiques de 2012 fins a Alacant per a enfrontar-se a Lucentum.

En un principi tot feia pensar que resultaria un partit complicat, tant pel rival com per programar-se la trobada en una pista exterior en un matí amb molt de vent.

Després d’un primer quart que va servir de tanteig entre els dos equips, amb igualtat d’oportunitats de cara a canastra, va arribar el primer parcial a favor nostre en un segon període on la nostra pressió a tot camp ens va donar nombroses ocasions d’atac.

Ja en el tercer les forces van tornar a igualar-se, però comptàvem amb una renda favorable de 14 punts que ens donava molta tranquil·litat.

En la represa de nou vam veure que pressionant-los obteníem moltes oportunitats de superar-los, i per eixa via comencem a consolidar una important victòria, aconseguint un important segon parcial favorable que ja no va tindre resposta de les locals.

Felicitar les xiques de Carlos Vila per aconseguir esta segona victòria en una competició amb molts equips amb un alt nivell.

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: DBC12.  31 – 71 SAN GABRIEL

Las chicas de 2012 disputaban el segundo partido del fin de semana, esta vez en el pabellón Joan Fuster.  En esta ocasión se trataba de un encuentro aplazado correspondiente a la semana anterior.

Nos tocaba recibir la visita de uno de los equipos punteros del grupo como era San Gabriel, que presentaba una media de altura muy superior a la nuestra.

Nuestras luchadoras salieron a pista preocupadas por esta diferencia física, pero poco a poco fueron comprobando que podían competir si dejaban de lado esos temores y se esforzaban igual que han hecho en otras ocasiones.

La lástima fue que tardamos un poco en encontrar el acierto en ataque, y por eso las visitantes aprovecharon bien nuestras dudas en los dos primeros periodos para distanciarse en el marcador.

El tercero fue el más igualado del partido, y nos daba alas para encarar la segunda parte con los ánimos suficientes para no dejar de luchar hasta el final.

Evidentemente, aunque luchábamos para poner a las jugadoras rivales en dificultades para encestar, tenían casi siempre segundas oportunidades gracias al rebote de ataque que tan claramente dominaban.

Felicitar a las chicas de Carlos por haber luchado desde principio a fin.

Sin tener en cuenta el marcador fue un buen partido en líneas generales, donde se pudo apreciar la progresión de las jugadoras frente a un rival que nos exigía tanto como San Gabriel.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: DBC12. 31 – 71 SAN GABRIEL

Les xiques de 2012 disputaven el segon partit del cap de setmana, esta vegada en el pavelló Joan Fuster. En esta ocasió es tractava d’una trobada ajornada corresponent a la setmana anterior.

Ens tocava rebre la visita d’un dels equips capdavanters del grup com era Sant Gabriel, que presentava una mitjana d’altura molt superior a la nostra. 

Les nostres lluitadores van eixir a pista preocupades per esta diferència física, però a poc a poc van anar comprovant que podien competir si deixaven de costat eixos temors i s’esforçaven igual que han fet en altres ocasions.

La llàstima va ser que tardem un poc a trobar l’encert en atac, i per això les visitants van aprofitar bé els nostres dubtes en els dos primers períodes per a distanciar-se en el marcador.

El tercer va ser el més igualat del partit, i ens donava ales per a encarar la segona part amb els ànims suficients per a no deixar de lluitar fins al final. 

Evidentment, encara que lluitàvem per a posar a les jugadores rivals en dificultats per a encistellar, tenien quasi sempre segones oportunitats gràcies al rebot d’atac que tan clarament dominaven.

Felicitar les xiques de Carlos per haver lluitat des de principi a fi.

Sense tindre en compte el marcador va ser un bon partit en línies generals, on es va poder apreciar la progressió de les jugadores enfront d’un rival que ens exigia tant com Sant Gabriel.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: ADESAVI A 53 – 48 DBC 12

Desplazamiento complicado el que tenían los chicos de 2012, en el que debían visitar la pista de Adesavi A.

Ya de principio las cosas no pintaban bien porque a las bajas que presentaba el equipo se sumaba la pista de juego, al exterior y de reducidas dimensiones, con la dificultad del viento que soplaba fuerte por momentos.

A pesar de todos los inconvenientes, el equipo salió a jugar convencido de sus posibilidades aunque la fuerte presión defensiva de los de San Vicent del Raspeig nos creó dificultades desde el arranque y les permitió hacerse dueños del ritmo del partido.

Así, llegamos al final de la primera parte por debajo en el marcador, conr un resultado claro de 29 a 13.

Tras el descanso, cambiamos por completo la mentalidad y empezamos a confiar en nosotros mismos.

Empezamos a compartir el balón y así logramos desmontar su presión, iniciando de este modo una gran remontada que nos llevaría a situarnos a cuatro puntos de nuestros rivales al llegar al último periodo.

Pero en el último periodo el equipo rival supo jugar bien sus cartas y pudo conservar una pequeña ventaja. Unas veces por errores puntuales nuestros y otras por su acierto no llegaba el momento de darles caza definitiva y pese a intentarlo hasta el final el partido terminó con los locales haciéndose con un sufrido triunfo.

Felicitar a los chicos de Marc Muñoz por el esfuerzo realizado durante todo el partido y animarles a seguir ganando confianza y se den cuenta de que son capaces de competir a cualquier equipo de esta categoría.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: ADESAVI A 53 – 48 DBC 12

Desplaçament complicat el que tenien els xics de 2012, en el qual havien de visitar la pista de Adesavi A.

Ja de principi les coses no pintaven bé perquè a les baixes que presentava l’equip se sumava la pista de joc, a l’exterior i de reduïdes dimensions, amb la dificultat del vent que bufava fort per moments.

Malgrat tots els inconvenients, l’equip va eixir a jugar convençut de les seues possibilitats encara que la forta pressió defensiva dels de Sant Vicent del Raspeig ens crec dificultats des de l’arrancada i els va permetre fer-se amos del ritme del partit.

Així, arribem al final de la primera part per davall en el marcador, amb un resultat clar de 29 a 13.

Després del descans, canviem per complet la mentalitat i comencem a confiar en nosaltres mateixos.

Comencem a compartir la pilota i així aconseguim desmuntar la seua pressió, iniciant d’esta manera una gran remuntada que ens portaria a situar-nos a quatre punts dels nostres rivals en arribar a l’últim període.

Però en l’últim quart l’equip rival va saber jugar bé les seues cartes i va poder conservar un xicotet avantatge. Unes vegades per errors puntuals nostres i altres pel seu encert no arribava el moment de donar-los caça definitiva, i malgrat intentar-lo fins al final el partit va acabar amb els locals fent-se amb un patit triomf.

Felicitar els xics de Marc Muñoz per l’esforç realitzat durant tot el partit i animar-los a continuar guanyant confiança i s’adonen que són capaces de competir a qualsevol equip d’esta categoria.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales