Infantiles y cadetes bien clasificados tras la primera vuelta de la Fase de Campeonatos. // Infantils i cadets ben classificats després de la primera volta de la Fase de Campionats.

INFANTIL FEMENINO 2º ZONAL: EEM ONDARA 35 – 52 DBC 11

Difícil desplazamiento de las jugadoras de 2011, en el que debían enfrentarse a Ondara, rival directo en la lucha por mantenerse en la zona alta del grupo, y que ya nos habían puesto en serios aprietos en los enfrentamientos de la fase anterior.

Sabedoras de la dificultad que tenía el encuentro salimos desde un inicio con un ritmo alto de juego, imponiendo mucha intensidad en defensa y realizando transiciones rápidas, lo que nos permitió tomar delantera en el marcador, 4 a 11 a nuestro favor en el primer periodo.

En el segundo, las jugadoras locales reaccionaron y estuvieron más acertadas de cara a nuestra canasta, aunque al ser capaces de mantener el ritmo anotador también les acabaríamos superando en el parcial, aunque esta vez por un sólo punto.

En el tercer periodo apareció nuestra mejor versión, con un juego muy consistente, dominando el partido desde la defensa, presionando mucho a la jugadora que llevaba el balón y con buenas ayudas por parte de las compañeras cuando era necesario.

En la parte ofensiva seguíamos, acertadas de cara el aro rival, llegando a los dos últimos periodos con una ventaja de 17 puntos.

Sabíamos que el equipo local iba a salir con sus mejores jugadoras a los dos últimos periodos para dar el resto, pero a diferencia de partidos anteriores, fuimos capaces de aguantar su empuje y competir con una gran defensa por parte de todas las jugadoras del equipo.

Felicitar a las jugadoras de Juan Luis Pérez por esta gran victoria que nos permite continuar en la zona alta de la clasificación.

 

 

INFANTIL FEMENÍ 2n ZONAL: EEM ONDARA 35 – 52 DBC 11

Difícil desplaçament de les jugadores de 2011, en el qual havien d’enfrontar-se a Ondara, rival directe en la lluita per mantindre’s en la zona alta del grup, i que ja ens havien posat en seriosos destrets en els enfrontaments de la fase anterior.

Sabedores de la dificultat que tenia la trobada eixim des d’un inici amb un ritme alt de joc, imposant molta intensitat en defensa i realitzant transicions ràpides, la qual cosa ens va permetre prendre davantera en el marcador, 4 a 11 a favor nostre en el primer període. 

En el segon, les jugadores locals van reaccionar i van estar més encertades de cara a la nostra canastra, encara que en ser capaces de mantindre el ritme anotador també els acabaríem superant en el parcial, encara que esta vegada per un només punt.

En el tercer període va aparéixer la nostra millor versió, amb un joc molt consistent, dominant el partit des de la defensa, pressionant molt a la jugadora que portava la pilota i amb bones ajudes per part de les companyes quan era necessari. 

En la part ofensiva seguíem, encertades de cara el cércol rival, arribant als dos últims períodes amb un avantatge de 17 punts.

Sabíem que l’equip local anava a eixir amb les seues millors jugadores als dos últims períodes per a donar la resta, però a diferència de partits anteriors, vam ser capaços d’aguantar el seu empenyiment i competir amb una gran defensa per part de totes les jugadores de l’equip. 

Felicitar les jugadores de Juan Luis Pérez per esta gran victòria que ens permet continuar en la zona alta de la classificació.

 

 

PREINFANTIL MASCULINO PREFERENTE: LA VILA 12 – 53 DBC 11

Desplazamiento de los chicos de 2011 a Villajoyosa, en un encuentro en el que, a pesar de que podíamos ser superiores, no nos tendríamos que confiar para no llevarnos ninguna sorpresa.

Salimos a pista desde un inicio dentro de la misma línea marcada en los últimos partidos, con ganas de demostrar los progresos adquiridos durante las últimas semanas.

Esto produjo que desde un inicio domináramos el marcador gracias a una intensa defensa, tapando las líneas de pase del equipo rival, ayudando siempre a los compañeros cuando hacía falta y mostrándonos imparables en los rebotes en los dos aros.

Nuestra superioridad física también se notaba en el aspecto ofensivo, realizando rápidas transiciones que acababan materializándose en canastas a nuestro favor.

Todos estos aspectos positivos nos llevaron a tener siempre cómodas ventajas en el marcador, cerrando el acta al inicio de la segunda parte.

Felicitar a los chicos de Bernardo Sanz por otro triunfo que los deja como líderes invictos en la clasificación. Animarles a seguir trabajando de cara al próximo partido en Joan Fuster ante el segundo clasificado  que determinará las opciones de quedar primeros en este grupo.

 

 

PREINFANTIL MASCULÍ PREFERENT: LA VILA 12 – 53 DBC 11

Desplaçament dels xics de 2011 a la Vila Joiosa, en una trobada en el qual, a pesar que podíem ser superiors, no ens hauríem de confiar per a no portar-nos cap sorpresa.

Eixim a pista des d’un inici dins de la mateixa línia marcada en els últims partits, amb ganes de demostrar els progressos adquirits durant les últimes setmanes. 

Això va produir que des d’un inici dominàrem el marcador gràcies a una intensa defensa, tapant les línies de passada de l’equip rival, ajudant sempre als companys quan feia falta i mostrant-nos imparables en els rebots en els dos cércols. 

La nostra superioritat física també es notava en l’aspecte ofensiu, realitzant ràpides transicions que acabaven materialitzant-se en canastres a favor nostre.

Tots estos aspectes positius ens van portar a tindre sempre còmodes avantatges en el marcador, tancant l’acta a l’inici de la segona part. 

Felicitar els xics de Bernardo Sanz per un altre triomf que els deixa com a líders invictes en la classificació. Animar-los a continuar treballant de cara al pròxim partit en Joan Fuster davant el segon classificat que determinarà les opcions de quedar primers en este grup.

 

 

INFANTIL FEMENINO PREFERENTE: DBC10. 53 – 68 ADESAVI A. 

Partido disputado en el pabellón Joan Fuster en el que las chicas de 2010 sufrieron la primera derrota de la temporada en un encuentro  complicado, contra un rival directo que viene de jugar en el Nivel 1 la primera parte del curso y que demostró un alto nivel de intensidad durante todo el partido.

Empezamos ambos equipos tomando la medida al partido y con la defensa predominando sobre los ataques.

Nuestras buenas acciones nos empezaron a dar las primeras ventajas en el marcador, pero el equipo visitante castigó cada error que cometíamos con canastas que hacían que el marcador se comprimiera aunque conseguíamos estar siempre por delante.

De esta forma llegamos al descanso con un igualado 31 a 29 y con la sensación de haber podido sacar algo más de renta.

Iniciamos la segunda parte y ambos equipos se mantuvieron en la misma igualdad sin que ninguno pudiera inclinar a su favor el marcador.

Pero fue en el último minuto del sexto periodo cuando encadenamos un par de pérdidas de balón, al tiempo que bajamos nuestros porcentajes en el tiro exterior. Esto unido a la excesiva carga de faltas cometidas en defensa, nos condenó al ver cómo Adesavi nos superaba por primera vez en el marcador marchándose con ocho puntos de ventaja al concluir el séptimo periodo.

Seguimos intentándolo todo, aunque con cierto nerviosismo que no permitió mostrar nuestra mejor cara en los instantes finales, y que Adesavi aprovechó para distanciarse finalmente hasta el 53 a 68 definitivo.

Dar la enhorabuena a las chicas del Xavi Díaz por el esfuerzo realizado y el meritorio valor de sus 14 victorias consecutivas hasta llegar a este encuentro. Sin duda aprenderemos de la derrota e intentaremos corregir y mejorar de cara a los próximos partidos.

 

 

INFANTIL FEMENÍ PREFERENT: DBC10. 53 – 68 ADESAVI A. 

Partit disputat en el pavelló Joan Fuster en el qual les xiques de 2010 van patir la primera derrota de la temporada en una trobada complicada, contra un rival directe que ve de jugar en el Nivell 1 la primera part del curs i que va demostrar un alt nivell d’intensitat durant tot el partit. 

Comencem tots dos equips prenent la mesura al partit i amb la defensa predominant sobre els atacs.

Les nostres bones accions ens van començar a donar els primers avantatges en el marcador, però l’equip visitant va castigar cada error que cometíem amb canastres que feien que el marcador es comprimira encara que aconseguíem estar sempre per davant. 

D’esta manera arribem al descans amb un igualat 31 a 29 i amb la sensació d’haver pogut traure una mica més de renda. 

Iniciem la segona part i tots dos equips es van mantindre en la mateixa igualtat sense que cap poguera inclinar a favor seu el marcador.

Però va anar en l’últim minut del sext període quan encadenem un parell de pèrdues de pilota, al mateix temps que baixem els nostres percentatges en el tir exterior. 

Això unit a l’excessiva càrrega de faltes comeses en defensa, ens va condemnar en veure com Adesavi ens superava per primera vegada en el marcador marxant-se amb huit punts d’avantatge en concloure el sèptim període.

Continuem intentant-ho tot, encara que amb un cert nerviosisme que no va permetre mostrar la nostra millor cara en els instants finals, i que Adesavi va aprofitar per a distanciar-se finalment fins al 53 a 68 definitiu. 

Donar l’enhorabona a les xiques del Xavi Díaz per l’esforç realitzat i el meritori valor de les seues 14 victòries consecutives fins a arribar a esta trobada. Sens dubte aprendrem de la derrota i intentarem corregir i millorar de cara als pròxims partits.

 

 

INFANTIL MASCULINO 1º ZONAL: DBC 10. 66-51 CB XATIVA

Partido importante para los chicos de 2010 en el que se debían enfrentar a Xátiva, equipo que llegaba clasificado en la zona media alta de la clasificación y, que sin duda, iba a poner las cosas difíciles.

Salimos con la idea de tener que controlar el encuentro desde un principio para poder irnos rápidamente en el marcador y no tener sorpresas.

De esta manera marcamos el ritmo imponiendo una intensa defensa, lo que nos dio la posibilidad de recuperar posesiones y poder realizar sumar anotación en transición, llevándonos el primer periodo.

Pero en el segundo los valencianos reaccionaron subiendo su intensidad defensiva, lo que hizo que no llegáramos tan cómodos a la canasta rival y se acercaran en el marcador.

Lo mismo sucedería en los dos siguientes periodos, donde decidíamos bien pero no llegábamos a culminar. No obstante, el nivel de intensidad defensiva que mostrábamos dentro de la pista nos sirvió para compensar esas carencias en ataque, y no dimos muchas opciones a Xativa.

El quinto periodo arrancó con un 35 a 29 a nuestro favor, pero el equipo visitante volvió a dar un paso  adelante siendo más duros en el rebote y castigándonos con fuertes penetraciones, lo que les llevó a ganarnos el parcial y situar el marcador en un 35 a 36.

El resto de minutos del partido fue un intercambio de canastas por parte de los dos equipos en el que el tanteo se mantuvo a la par.

Sin embargo, en el último periodo apoyados en una presión más alta sobre toda la pista, robamos balones cerca de su aro que convertimos en puntos decisivos, sin darles prácticamente opción de anotar en nuestra canasta, llevándonos de ese modo el encuentro.

Felicitar a los chicos de Rubén Velázquez por esta victoria sufrida en un partido donde de nuevo supieron controlar los momentos decisivos y aprovechar las oportunidades.

 

 

INFANTIL MASCULÍ 1r ZONAL: DBC 10. 66-51 CB XATIVA

Partit important per als xics de 2010 en el qual s’havien d’enfrontar a Xàtiva, equip que arribava classificat en la zona mitjana alta de la classificació i, que sens dubte, anava a posar les coses difícils.

Eixim amb la idea d’haver de controlar la trobada des d’un principi per a poder anar-nos-en ràpidament en el marcador i no tindre sorpreses.

D’esta manera marquem el ritme imposant una intensa defensa, la qual cosa ens va donar la possibilitat de recuperar possessions i poder realitzar sumar anotació en transició, portant-nos el primer període.

Però en el segon els valencians van reaccionar pujant la seua intensitat defensiva, la qual cosa va fer que no arribàrem tan còmodes a la canastra rival i s’acostaren en el marcador.

El mateix succeiria en els dos següents períodes, on decidíem bé, però no arribàvem a culminar. No obstant això, el nivell d’intensitat defensiva que mostràvem dins de la pista ens va servir per a compensar eixes mancances en atac, i no vam donar moltes opcions a Xàtiva.

El quint període va arrancar amb un 35 a 29 a favor nostre, però l’equip visitant va tornar a fer un pas avant sent més durs en el rebot i castigant-nos amb fortes penetracions, la qual cosa els va portar a guanyar-nos el parcial i situar el marcador en un 35 a 36.

La resta de minuts del partit va ser un intercanvi de canastres per part dels dos equips en el qual el tanteig es va mantindre a l’una.

No obstant això, en l’últim període recolzats en una pressió més alta sobre tota la pista, robem pilotes prop del seu cércol que convertim en punts decisius, sense donar-los pràcticament opció d’anotar en la nostra canastra, portant-nos d’eixe mode la trobada.

Felicitar els xics de Rubén Velázquez per esta victòria patida en un partit on de nou van saber controlar els moments decisius i aprofitar les oportunitats.

 

 

CADETE FEMENINO 2º ZONAL: EEM PEDREGUER 54 – 62 DBC 09

Primer partido de un fin de semana en que las chicas de 2009 debían hacer frente a dos encuentros. Para comenzar debían recuperar el correspondiente a la segunda jornada, aplazado en su día, en la cancha de Pedreguer.

Sabedoras de la dificultad del equipo local, salimos con la idea clara de coger las riendas del partido y así lo hicimos. Empezamos marcando el ritmo, con buenas transiciones y un nivel de intensidad alto en defensa.

En el aspecto ofensivo buscábamos siempre la mejor opción de tiro, lo que nos dio un alto porcentaje de acierto de cara al aro rival, llegando al descanso con una ventaja de 7 puntos.

Pero tras el paso por vestuarios las anfitrionas se hicieron dueñas del ritmo de juego sin dejarnos estar cómodas sobre la pista. Cometimos muchos errores en el pase y estuvimos desacertadas en los lanzamientos a canasta.

Con menos de un minuto para terminar el encuentro, con 3 puntos de desventaja y tras un tiempo muerto, anotamos un triple a falta de 20 segundos que nos llevaría a la prórroga.

En el tiempo extra volvimos a recuperar el tono del principio del partido, con una intensidad alta en defensa que dejó al equipo local sin anotar en los cinco minutos reglamentarios, decidiendo de este modo el encuentro.

Felicitar a las chicas de Ferrán García por esta importante victoria frente a un rival directo que les mantiene en la parte alta de la clasificación.

 

 

CADET FEMENÍ 2n ZONAL: EEM PEDREGUER 54 – 62 DBC 09

Primer partit d’un cap de setmana en què les xiques de 2009 havien de fer front a dos trobades. Per a començar, havien de recuperar el corresponent a la segona jornada, ajornat en el seu moment, en la pista de Pedreguer.

Sabedores de la dificultat de l’equip local, eixim amb la idea clara d’agafar les regnes del partit i així ho vam fer. Comencem marcant el ritme, amb bones transicions i un nivell d’intensitat alt en defensa.

En l’aspecte ofensiu buscàvem sempre la millor opció de tir, la qual cosa ens va donar un alt percentatge d’encert de cara al cércol rival, arribant al descans amb un avantatge de 7 punts.

Però després del pas per vestidors les amfitriones es van fer propietàries del ritme de joc sense deixar-nos estar còmodes sobre la pista. Vam cometre molts errors en la passada i vam estar desencertades en els llançaments a canastra.

Amb menys d’un minut per a acabar la trobada, amb 3 punts de desavantatge i després d’un temps mort, anotem un triple mancant 20 segons que ens portaria a la pròrroga.

En el temps extra vam tornar a recuperar el to del principi del partit, amb una intensitat alta en defensa que va deixar a l’equip local sense anotar en els cinc minuts reglamentaris, decidint d’esta manera el partit.

Felicitar les xiques de Ferran Garcia per esta important victòria enfront d’un rival directe que els manté en la part alta de la classificació.

 

 

CADETE FEMENINO 2º ZONAL: DBC 09. 57 – 21 CB PEGO

Segundo partido del fin de semana para las chicas de 2009 esta vez disputado en el pabellón Joan Fuster, con dudas sobre cómo saldríamos a jugar el encuentro tras el posible cansancio acumulado del partido disputado contra Pedreguer.

Pero salimos con las ideas muy claras de cómo teníamos que jugar para poder sentirnos cómodas dentro de la pista y realizar el juego que nos gusta.

Durante los primeros 20 minutos estuvimos muy serias en el aspecto defensivo, siempre atentas a la línea de pase y presionando a la jugadora rival cuando llevaba el balón.

A esto le sumábamos las buenas transiciones que realizábamos y a pesar de no estar del todo acertadas cara el aro rival, nos fuimos al descanso con una cómoda ventaja en el marcador, 33 a 7.

En la segunda parte, el ritmo de partido bajó en intensidad, aunque es cierto que era difícil igualar el que habíamos desarrollado en la primera mitad. Concedimos situaciones fáciles para el equipo visitante para anotar y en el aspecto ofensivo no estuvimos lo acertadas que deseábamos.

A pesar de todo los parciales de los siguientes periodos siguieron siendo nuestros, cerrando un nuevo triunfo para el equipo que nos deja como líderes en solitario del grupo.

 

 

CADET FEMENÍ 2n ZONAL: DBC 09. 57 – 21 CB PEGO

Segon partit del cap de setmana per a les xiques de 2009 esta vegada disputat en el pavelló Joan Fuster, amb ductes de com eixiríem a jugar la trobada després del possible cansament acumulat del partit disputat contra Pedreguer.

Però eixim amb les idees molt clares de com havíem de jugar per a poder sentir-nos còmodes dins de la pista i realitzar el joc que ens agrada.

Durant els primers 20 minuts vam estar molt serioses en l’aspecte defensiu, sempre atentes a la línia de passada i pressionant a la jugadora rival quan portava la pilota.

A això li sumàvem les bones transicions que realitzàvem i malgrat no estar del tot encertades cara el cércol rival, ens en vam anar al descans amb un còmode avantatge en el marcador, 33 a 7.

En la segona part, el ritme de partit va baixar en intensitat, encara que és cert que era difícil igualar el que havíem desenvolupat en la primera meitat. Vam concedir situacions fàcils per a l’equip visitant per a anotar i en l’aspecte ofensiu no vam estar tan encertades com desitjàvem.

Malgrat tot, els parcials dels següents períodes van continuar sent nostres, tancant un nou triomf per a l’equip que ens deixa com a líders en solitari del grup.

 

 

CADETE MASCULINO 2º ZONAL: DBC 09. 61 – 21 OLIVA 

Partido disputado en el pabellón Joan Fuster el sábado por la mañana  en el que nos marcábamos el objetivo de seguir por el buen camino que veníamos llevando.

Salimos desde un principio con una intensidad alta, presionando la salida de balón del equipo rival lo que nos permitió poder robar balones y correr rápidas transiciones.

Esto hizo que en apenas cinco minutos de partido consiguiéramos un parcial a nuestro favor de 15 a 0, momento en el que el equipo visitante cambió su sistema defensivo a zona, que mantuvo durante el resto del encuentro.

Con esta defensa lograron que bajáramos el nivel de anotación, llegando al final del primer periodo con un marcador de 20 a 7 a nuestro favor

En el segundo periodo seguimos trabajando con la misma intensidad, realizando una muy buena presión defensiva sobre el jugador con balón y tapamos las líneas de pase.

En el aspecto ofensivo nos adaptamos a su defensa perfectamente consiguiendo anotar desde fuera y atacando perfectamente el rebote, con lo que las diferencias siguieron creciendo hasta acabar la primera parte (46-12).

Tras el descanso, los chicos de 2009 no se relajaron y siguieron con la misma actitud. Una defensa con mucha intensidad permitía correr cada vez que conseguíamos recuperar posesiones, cerrando el marcador a los pocos minutos de iniciarse el tercer cuarto.

Dar la enhorabuena a los chicos de Pascual Miralles por una nueva victoria que les permite seguir invictos al frente de la clasificación del  grupo.

 

 

CADET MASCULÍ 2n ZONAL: DBC 09. 61 – 21 OLIVA 

Partit disputat en el pavelló Joan Fuster el dissabte al matí en el qual ens marcàvem l’objectiu de seguir pel bon camí que veníem portant.

Eixim des d’un principi amb una intensitat alta, pressionant l’eixida de pilota de l’equip rival la qual cosa ens va permetre poder robar pilotes i córrer ràpides transicions.

Això va fer que en tot just cinc minuts de partit aconseguírem un parcial a favor nostre de 15 a 0, moment en el qual l’equip visitant va canviar el seu sistema defensiu a zona, que va mantindre durant la resta de la trobada.

Amb esta defensa van aconseguir que baixàrem el nivell d’anotació, arribant al final del primer període amb un marcador de 20 a 7 a favor nostre

En el segon període continuem treballant amb la mateixa intensitat, realitzant una molt bona pressió defensiva sobre el jugador amb pilota i tapem les línies de passada.

En l’aspecte ofensiu ens adaptem al seu defensa perfectament aconseguint anotar des de fora i atacant perfectament el rebot, amb el que les diferències van continuar creixent fins a acabar la primera part (46-12).

Després del descans, els xics de 2009 no es van relaxar i van seguir amb la mateixa actitud. Una defensa amb molta intensitat permetia córrer cada vegada que aconseguíem recuperar possessions, tancant el marcador al cap de pocs minuts d’iniciar-se el tercer quart.

Donar l’enhorabona als xics de Pascual Miralles per una nova victòria que els permet continuar invictes al capdavant de la classificació del grup.

 

 

CADETE FEMENINO PREFERENTE: CBF CABO MAR 65 – 42  DBC 08

Desplazamiento complicado a Alicante de las chicas del 2008 para enfrentarse a uno de los favoritos del grupo, que se encuentra en la parte alta de la clasificación.

A la problemática del rival que teníamos enfrente, se sumaban los inconvenientes de las lesiones de varias jugadoras que arrastramos desde hace alrededor de un mes. Como consecuencia, en ese tiempo hemos dispuesto de pocas horas de entrenamiento con todas las jugadoras disponibles.

A pesar de todas las dificultades, salimos con muy buena actitud a la pista y logramos un parcial de 0 a 7 que nos fortalecía, pero que duró poco, ya que las alicantinas reaccionaron y se metieron en el partido apoyadas en su defensa, cerrando el primer periodo dominándonos por cinco puntos.

A pesar de estar en el partido, las sensaciones no terminaban de ser las mejores. Los dos siguientes periodos fueron calcados, superándonos las locales en todos los aspectos, tanto defensivos como ofensivos, llegando al minuto 30 con una desventaja de 22 puntos.

En los últimos diez minutos estuvimos más metidas mostrando el carácter que siempre nos caracteriza, y conseguimos a duras penas que la diferencia no aumentara en este último parcial.

Felicitar a las chicas de Ferrán García por su capacidad de lucha pese a las dificultades. Animarles a seguir trabajando ante los exigentes 20 días que tenemos por delante, que marcarán nuestras aspiraciones en la categoría.

Mención especial para las jugadoras del 2010, que con poco tiempo de margen se sumaron al viaje a Alicante, siendo unas más y ayudando en este momento complicado al equipo cuando más falta hacía.

 

 

CADET FEMENÍ PREFERENT: CBF CABO MAR 65 – 42 DBC 08

Desplaçament complicat a Alacant de les xiques del 2008 per a enfrontar-se a un dels favorits del grup, que es troba en la part alta de la classificació.

A la problemàtica del rival que teníem enfronte, se sumaven els inconvenients de les lesions de diverses jugadores que arrosseguem des de fa al voltant d’un mes. Com a conseqüència, en eixe temps hem disposat de poques hores d’entrenament amb totes les jugadores disponibles.

Malgrat totes les dificultats, eixim amb molt bona actitud a la pista i aconseguim un parcial de 0 a 7 que ens enfortia, però que va durar poc, ja que les alacantines van reaccionar i es van ficar en el partit recolzades en el seu defensa, tancant el primer període dominant-nos per cinc punts.

Malgrat estar en el partit, les sensacions no acabaven de ser les millors. Els dos següents períodes van ser calcats, superant-nos les locals en tots els aspectes, tant defensius com ofensius, arribant al minut 30 amb un desavantatge de 22 punts.

En els últims deu minuts vam estar més ficades mostrant el caràcter que sempre ens caracteritza, i aconseguim amb prou faenes que la diferència no augmentara en este últim parcial.

Felicitar les xiques de Ferran Garcia per la seua capacitat de lluita malgrat les dificultats. Animar-los a continuar treballant davant els exigents vint dies que tenim per davant, que marcaran les nostres aspiracions en la categoria.

Menció especial per a les jugadores del 2010, que amb poc temps de marge es van sumar al viatge a Alacant, sent unisques més i ajudant en este moment complicat a l’equip quan més falta feia.

 

 

CADETE MASCULINO PREFERENTE: ONTINYENT 66 – 52 DBC 08

Difícil desplazamiento el que tenían los chicos de 2008, que visitaban esta vez la pista de Ontinyent, segundo clasificado del grupo.

A pesar del resultado final, el partido fue igualado durante los 40 minutos.

Las diferencias en el marcador se produjeron por errores nuestros puntuales en el rebote defensivo, en un mal día desde la línea de tiro libre o en la precipitación en los pases, que dieron lugar a pérdidas de balón en momentos clave.

Salimos de inicio con muy buena actitud y una intensidad alta, dificultando la circulación de balón de los locales y siendo muy directos a su aro, lo que nos permitió superarles al concluir el primer periodo.

En el segundo los anfitriones supieron adaptarse a nuestro planteamiento y equilibraron el choque, llegando al descanso con ventaja de cinco puntos (32-27).

Tras el descanso salimos con la misma tónica, con buena presión defensiva y perfectos en las ayudas detrás y queriendo darle ritmo al partido en ataque,  pero la falta de acierto en los tiros libres nos privó de la posibilidad de acercarnos en el marcador.

En el último periodo seguimos intentando meternos en el partido, creando buenas ocasiones, siendo valientes en las penetraciones, pero de nuevo los bajos porcentajes y el acierto rival nos condenaron definitivamente.

Felicitar a pesar de la derrota a los chicos de Pascual Miralles por el trabajo realizado, sin bajar en ningún momento los brazos e intentarlo hasta el último momento.

 

 

CADET MASCULÍ PREFERENT: ONTINYENT 66 – 52 DBC 08

Difícil desplaçament el que tenien els xics de 2008, que visitaven esta vegada la pista d’Ontinyent, segon classificat del grup.

Malgrat el resultat final, el partit va ser igualat durant els 40 minuts. 

Les diferències en el marcador es van produir per errors dels nostres puntuals en el rebot defensiu, en un mal dia des de la línia de tir lliure o en la precipitació en les passades, que van donar lloc a pèrdues de pilota en moments clau.

Eixim d’inici amb molt bona actitud i una intensitat alta, dificultant la circulació de pilota dels locals i sent molt directes al seu cércol, la qual cosa ens va permetre superar-los en concloure el primer període. 

En el segon els amfitrions van saber adaptar-se al nostre plantejament i van equilibrar el xoc, arribant al descans amb avantatge de cinc punts (32-27). 

Després del descans eixim amb la mateixa tònica, amb bona pressió defensiva i perfectes en les ajudes darrere i volent donar-li ritme al partit en atac, però la falta d’encert en els tirs lliures ens va privar de la possibilitat d’acostar-nos en el marcador. 

En l’últim període continuem intentant ficar-nos en el partit, creant bones ocasions, sent valentes en les penetracions, però de nou els baixos percentatges i l’encert rival ens van condemnar definitivament.

Felicitar malgrat la derrota als xics de Pascual Miralles pel treball realitzat, sense baixar en cap moment els braços i intentar-lo fins a l’últim moment.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales