Buen inicio de segunda vuelta para infantiles y cadetes. // Bon inici de segona volta per a infantils i cadets.

INFANTIL FEMENINO 2º ZONAL: DBC 11. 45 – 47 BASQUET BELLREGUARD

Partido muy emocionante el disputado por las chicas de 2011 en el pabellón Joan Fuster el pasado sábado contra Basquet Bellreguard, en el que las de Juan Luis Pérez no se encontraron cómodas en ningún momento.

Aunque salieron con la idea de que las visitantes no les sorprendieran, no consiguieron trasladar al marcador su buen juego dando alas a las valencianas para entrar en el partido.

En el segundo periodo se confirmó que las locales no estaban al mismo nivel de concentración de sus rivales y encajaron un parcial de 2-9 que condicionó el resto del encuentro.

Durante los siguientes periodos el equipo jugó a tirones, hacía un buen periodo para al siguiente volver a permitir que Bellreguard se sintiera cómodo en la pista y ganara en confianza.

En el sexto periodo, cuando peor estaban las cosas y la desventaja era de doce puntos, Denia Básquet tiró de orgullo y empezó a ser más reconocible, jugando más en equipo para realizar mejores tiros y subiendo un punto su intensidad defensiva para complicar el ataque visitante.

De esta manera iniciaron una remontada que por momentos parecía ir a lograr el objetivo de voltear el resultado, situación que evitó el equipo de La Safor jugando con mucha inteligencia el último minuto para llevarse un merecido triunfo.

 

 

INFANTIL FEMENÍ 2n ZONAL: DBC 11. 45 – 47 BÀSQUET BELLREGUARD

Partit molt emocionant el disputat per les xiques de 2011 en el pavelló Joan Fuster dissabte passat contra Bàsquet Bellreguard, en el qual les de Juan Luis Pérez no es van trobar còmodes en cap moment.

Encara que van eixir amb la idea que les visitants no els sorprengueren, no van aconseguir traslladar al marcador el seu bon joc donant ales a les valencianes per a entrar en el partit.

En el segon període es va confirmar que les locals no estaven al mateix nivell de concentració dels seus rivals i van encaixar un parcial de 2-9 que va condicionar la resta de la trobada.

Durant els següents períodes l’equip va jugar a estirades, feia un bon període per a en el següent tornar a permetre que Bellreguard se sentira còmode en la pista i guanyara en confiança.

En el sext període, quan pitjor estaven les coses i el desavantatge era de dotze punts, Dénia Bàsquet va tirar d’orgull i va començar a ser més recognoscible, jugant més en equip per a realitzar millors tirs i pujant un punt la seua intensitat defensiva per a complicar l’atac visitant.

D’esta manera van iniciar una remuntada que per moments semblava anar a aconseguir l’objectiu de voltejar el resultat, situació que va evitar l’equip de La Safor jugant amb molta intel·ligència l’últim minut per a emportar-se un merescut triomf.

 

 

INFANTIL FEMENINO PREFERENTE: CB GUARDAMAR 26 – 52 DBC 10

Nuevo desplazamiento de las jugadoras de 2010, esta vez a Guardamar del Segura, para enfrentarse a un equipo que aunque está en la parte baja de la clasificación nos iba a poner las cosas difíciles, con el añadido de viajar con numerosas bajas.

El partido estuvo marcado por las diferentes rachas de juego por las que pasaron las de Xavi Díaz, tanto positivas como negativas, aunque en estas últimas al equipo le salvó su defensa para evitar tener problemas.

Y es que la defensa fue sin duda el motor del equipo en este encuentro. A partir de la misma no sólo contuvieron a sus rivales sino que generaban el ritmo de juego ideal para superarles ganado de paso en confianza a medida que transcurrían los minutos.

Felicitar a las chicas de Xavi Díaz por este triunfo que les permite continuar en lo alto de la clasificación y seguir aspirando a luchar por estar en las primeras plazas al término de esta fase de campeonatos.

Celebramos la vuelta a las pistas de Paula Cervera, aunque hay que lamentar una nueva baja en esta jornada, al caer lesionada Martina Villanueva. Esperamos la pronta recuperación de las jugadoras aún de baja de cara a los decisivos próximos encuentros.

 

 

INFANTIL FEMENÍ PREFERENT: CB GUARDAMAR 26 – 52 DBC 10

Nou desplaçament de les jugadores de 2010, esta vegada a Guardamar del Segura, per a enfrontar-se a un equip que encara que està en la part baixa de la classificació ens anava a posar les coses difícils, amb l’afegit de viatjar amb nombroses baixes.

El partit va estar marcat per les diferents ratxes de joc per les quals van passar les de Xavi Díaz, tant positives com negatives, encara que en estes últimes a l’equip li va salvar el seu defensa per a evitar tindre problemes..

I és que la defensa va ser sens dubte el motor de l’equip en este partit. A partir de la mateixa no sols van contindre als seus rivals sinó que generaven el ritme de joc ideal per a superar-los guanyat de pas en confiança a mesura que transcorrien els minuts.

Felicitar les xiques de Xavi Díaz per este triomf que els permet continuar a la part alta de la classificació i continuar aspirant a lluitar per estar en les primeres places a l’acabament d’esta fase de campionats.

Celebrem la volta a les pistes de Paula Cervera, encara que cal lamentar una nova baixa en esta jornada, en caure lesionada Martina Villanueva. Esperem la ràpida recuperació de les jugadores encara de baixa de cara als decisius pròxims partits.

 

 

INFANTIL MASCULINO 1º ZONAL. CB CAMPELLO 26-60 DBC10.

Victoria que mantiene al equipo Infantil de 2010 líder de su grupo, en un encuentro en el que les costó adaptarse de inicio a la cancha de juego y la exigencia del equipo local.

La temprana hora de inicio del partido no ayudaba tampoco, y los chicos circulaban el balón sin ser directos al aro no sabiendo leer las ventajas y produciendo pocos puntos en la primera parte del choque, que pese a todo dominamos sin dificultad (15-28).

La mejor versión del equipo llegaría en el séptimo periodo en el que logró sumar un parcial de 0-14 que ponía a salvo la victoria. Pero más importante, confirmaba a los chicos el camino que debían seguir para lograr su máximo rendimiento.

Sin duda, fue un encuentro muy provechoso para el grupo que les servirá de cara a las importantes próximas citas que tendrá afrontar en las jornadas inmediatas.

 

 

INFANTIL MASCULÍ 1r ZONAL. CB CAMPELLO 26-60 DBC10. 

Victòria que manté a l’equip Infantil de 2010 líder del seu grup, en una trobada en el qual els va costar adaptar-se d’inici a la pista de joc i l’exigència de l’equip local. 

La primerenca hora d’inici del partit no ajudava tampoc, i els xics circulaven la pilota sense ser directes al cércol no sabent llegir els avantatges i produint pocs punts en la primera part del xoc, que malgrat tot dominem sense dificultat (15-28).

La millor versió de l’equip arribaria en el sèptim període en el qual va aconseguir sumar un parcial de 0-14 que posava fora de perill la victòria. Però més important, confirmava als xics el camí que havien de seguir per a aconseguir el seu màxim rendiment.

Sens dubte, va ser un encontre molt profitós per al grup que els servirà de cara a les importants pròximes cites que tindrà afrontar en les jornades immediates.

 

 

CADETE FEMENINO 2º ZONAL: CABO MAR 39 – 31 DBC 09

En esta jornada las jugadoras de 2009 se desplazaron hasta Alicante para enfrentarse a Cabo Mar, equipo que marchaba tercer clasificado en la tabla y que logró derrotarnos, encajando así la primera derrota en esta segunda fase.

No estuvimos en ningún momento cómodas durante el encuentro, acumulando demasiados errores y sin mostrar la debida consistencia defensiva como para compensar la falta de fluidez ofensiva.

Las jugadoras locales llevaron siempre la iniciativa del juego apoyadas en su mejor ritmo y su sólido rebote, consiguiendo distanciarse al descanso con la suficiente renta como para no sufrir después cuando finalmente llegó la reacción de las de Ferran García.

En los últimos compases del tercer periodo el equipo jugó sus mejores minutos, situándose a cinco puntos de sus rivales. Sin embargo, las anfitrionas supieron conservar en el último periodo su ventaja cerrando un merecido triunfo que comprime la zona alta de la clasificación.

 

 

CADET FEMENÍ 2n ZONAL: CABO MAR 39 – 31 DBC 09

En esta jornada les jugadores de 2009 es van desplaçar fins a Alacant per a enfrontar-se a Cap Mar, equip que marxava tercer classificat en la taula i que va aconseguir derrotar-nos, encaixant així la primera derrota en esta segona fase.

No vam estar en cap moment còmodes durant la trobada, acumulant massa errors i sense mostrar la deguda consistència defensiva com per a compensar la falta de fluïdesa ofensiva. 

Les jugadores locals van portar sempre la iniciativa del joc recolzades en el seu millor ritme i el seu sòlid rebot, aconseguint distanciar-se al descans amb la suficient renda com per a no patir després quan finalment va arribar la reacció de les de Ferran García.

En els últims compassos del tercer període l’equip va jugar els seus millors minuts, situant-se a cinc punts dels seus rivals. No obstant això, les amfitriones van saber conservar en l’últim període el seu avantatge tancant un merescut triomf que comprimeix la zona alta de la classificació.

 

 

CADETE MASCULINO 2º ZONAL: BENIDORM 16 – 57 DBC 09

Primer partido de la segunda vuelta para los chicos de  2009 para el que se desplazaban a la pista del Benidorm. Allí les esperaba un equipo que aunque se encuentra en la zona baja de la clasificación iba seguro a intentar ponerles en los más apuros posibles.

Los jugadores de Pascual Miralles no dieron pie a la sorpresa y desde el comienzo trataron de marcar el ritmo de partido para seguir con la misma dinámica que vienen mostrando en esta segunda fase del curso.

La propuesta defensiva presionando al rival con balón y las rápidas transiciones funcionaron desde el primer periodo, cerrando la primera parte con el encuentro decidido (16-51).

Tras el descanso el equipo siguió trabajando con la misma disciplina y las diferencias siguieron creciendo hasta cerrar el marcador mediado el tercer periodo.

Felicitar a los chicos de Pascual Miralles por esta nueva victoria y por el gran trabajo realizado que hace que el grupo siga en línea ascendente.

 

 

CADET MASCULÍ 2n ZONAL: BENIDORM 16 – 57 DBC 09

Primer partit de la segona volta per als xics de 2009 per al qual es desplaçaven a la pista del Benidorm. Allí els esperava un equip que encara que es troba en la zona baixa de la classificació anava segur a intentar posar-los en les més dificultats possibles.

Els jugadors de Pascual Miralles no van donar peu a la sorpresa i des del començament van tractar de marcar el ritme de partit per a seguir amb la mateixa dinàmica que venen mostrant en esta segona fase del curs. 

La proposta defensiva pressionant al rival amb pilota i les ràpides transicions van funcionar des del primer període, tancant la primera part amb la trobada decidida (16-51).

Després del descans l’equip va continuar treballant amb la mateixa disciplina i les diferències van continuar creixent fins a tancar el marcador mediat el tercer període.

Felicitar els xics de Pascual Miralles per esta nova victòria i per la gran faena realitzada que fa que el grup seguisca en línia ascendent.

 

 

CADETE FEMENINO PREFERENTE: DBC 08. 67 – 47 LUCENTUM 

Primer partido de la segunda vuelta para las jugadoras de 2008, en el que se sumó una nueva e importante victoria en la que volvieron a ser importantes las jugadoras de 2010, que ante la persistencia de las lesiones en el equipo, volvieron a ser esenciales.

El equipo de Ferran García salió dispuesto a imponer su ritmo de juego y una intensidad alta en defensa, aspectos con los que consiguió poner en dificultades a su rival en ambas partes del campo.

El perfecto movimiento de balón en ataque y las rápidas transiciones hacían que ya al descanso la diferencia les fuera favorable, con un margen de veinte puntos de ventaja (29-09).

Tras el descanso la tónica de juego fue la misma, aunque la anotación de los dos equipos fue en aumento. Denia Básquet seguía superando en cada parcial a su rival rozando los treinta puntos de renta al finalizar el tercer periodo (52-23).

Los últimos 10 minutos del partido fueron de dominio del equipo rival, que se mostró infalible desde la línea de 3 puntos y consiguió varias recuperaciones de balón, sin que las locales reaccionaran para frenar su acierto, recortando así la diferencia final.

Felicitar a las chicas de Ferrán García por otro gran triunfo que las mantiene en la parte alta de la clasificación.

La parte negativa de la jornada fue la lesión de Paula Giner que precisará de un descanso prolongado hasta estar totalmente lista para regresar a las canchas, y a quien deseamos una total y perfecta recuperación.

 

 

CADET FEMENÍ PREFERENT: DBC 08. 67 – 47 LUCENTUM

Primer partit de la segona volta per a les jugadores de 2008, en el qual es va sumar una nova i important victòria en la qual van tornar a ser importants les jugadores de 2010, que davant la persistència de les lesions en l’equip, van tornar a ser essencials.

L’equip de Ferran Garcia va eixir disposat a imposar el seu ritme de joc i una intensitat alta en defensa, aspectes amb els quals va aconseguir posar en dificultats al seu rival en totes dues parts del camp.

El perfecte moviment de pilota en atac i les ràpides transicions feien que ja al descans la diferència els fora favorable, amb un marge de vint punts d’avantatge (29-09).

Després del descans la tònica de joc va ser la mateixa, encara que l’anotació dels dos equips va ser en augment. Dénia Bàsquet continuava superant en cada parcial al seu rival fregant els trenta punts de renda en finalitzar el tercer període (52-23).

Els últims 10 minuts del partit van ser de domini de l’equip rival, que es va mostrar infal·lible des de la línia de 3 punts i va aconseguir diverses recuperacions de pilota, sense que les locals reaccionaren per a frenar el seu encert, retallant així la diferència final.

Felicitar les xiques de Ferran Garcia per un altre gran triomf que les manté en la part alta de la classificació.

La part negativa de la jornada va ser la lesió de Paula Giner que requerirà un descans prolongat fins a estar totalment llesta per a tornar a les pistes, i a qui desitgem una total i perfecta recuperació.

 

 

CADETE MASCULINO PREFERENTE: DBC 08. 74 – 57 LUCENTUM

Gran partido el disputado el domingo por la mañana en el pabellón Joan Fuster por parte de los chicos de 2008, que recibían la visita de Lucentum B,  un equipo que a pesar de estar en la zona baja de la clasificación, requería de toda su atención para vencerles.

La superioridad física de los rivales precisaba que los de Pascual Miralles impusieran una alta intensidad sobre la pista para así adueñarse del ritmo de partido.

Desde un principio los anfitriones trabajaron muy bien en defensa interceptando numerosos balones y llevando el partido al terreno que les convenía, para terminar dominando el primer periodo (17-11).

En el segundo continuaron en la misma dinámica, faltando únicamente acierto ofensivo para poder haber conseguido mayor renta de la que señalaba el marcador al descanso (31-20).

Tras el paso por vestuarios el partido cambió por completo, imponiéndose los ataques a las defensas, con un destacado acierto por parte de ambos equipos.

La balanza de ese parcial se inclinó también a favor de los anfitriones haciendo que la diferencia se ampliara un poco más (62-44) dejando el encuentro prácticamente decidido, aunque hubo que mantener el mismo tono serio hasta el final del partido para conseguirlo.

Felicitar a los chicos de Pascual Miralles por su triunfo y sobre todo por la actitud demostrada dentro de la pista por todos los jugadores. Sin duda este triunfo les proporciona una motivación extra para afrontar el resto de partidos que quedan por delante en este exigente grupo.

 

 

CADET MASCULÍ PREFERENT: DBC 08. 74 – 57 LUCENTUM

Gran partit el disputat el diumenge al matí en el pavelló Joan Fuster per part dels xics de 2008, que rebien la visita de Lucentum B, un equip que malgrat estar en la zona baixa de la classificació, requeria tota la seua atenció per a véncer-los.

La superioritat física dels rivals precisava que els de Pascual Miralles imposaren una alta intensitat sobre la pista per a així ensenyorir-se del ritme de partit.

Des d’un principi els amfitrions van treballar molt bé en defensa interceptant nombroses pilotes i portant el partit al terreny que els convenia, per a acabar dominant el primer període (17-11).

En el segon van continuar en la mateixa dinàmica, faltant únicament encert ofensiu per a poder haver aconseguit major renda de la qual assenyalava el marcador al descans (31-20).

Després del pas per vestuaris el partit va canviar per complet, imposant-se els atacs a les defenses, amb un destacat encert per part de tots dos equips.

La balança d’eixe parcial es va inclinar també a favor dels amfitrions fent que la diferència s’ampliara un poc més (62-44) deixant la trobada pràcticament decidida, encara que va caldre mantindre el mateix to seriós fins al final del partit per a aconseguir-lo.

Felicitar els xics de Pascual Miralles pel seu triomf i sobretot per l’actitud demostrada dins de la pista per tots els jugadors. Sens dubte este triomf els proporciona una motivació extra per a afrontar la resta de partits que queden per davant en este exigent grup.

 

 

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales