Benjamines y alevines siguen sumando experiencias. // Benjamins i alevins continuen sumant experiències.

BENJAMÍN MASCULINO LLIGA XEMA: BENISSA B. 48 – 28 DBC 15

Desplazamiento de los benjamines de 2015 de la escuela a Benissa para enfrentarnos a un equipo que se presentó con tan solo 8 jugadoras, pero que gracias a su velocidad marcaron la diferencia en el marcador durante todo el partido.

Pese al resultado final, el equipo luchó cada uno de los balones y dio muestras de un avance significativo en el juego colectivo, con salidas rápidas buscando a los jugadores libres y muchas llegadas a la canasta contraria aunque, por desgracia,  no conseguíamos materializarlas en puntos.

En defensa, fuimos de menos a más, consiguiendo en el quinto periodo, con un marcador de 34 a 14, continuos robos de balón en campo contrario, consiguiendo sumar un parcial de 0 a 12 que nos volvía a meter en el partido al situarnos a tan solo 8 puntos en el marcador de los locales.

La reacción de Benissa con su quinteto más fuerte en el último periodo  acabó con nuestras esperanzas de remontada. Un parcial a su favor de 14 a 2 hizo que el resultado final fuera de 48 a 28.

Felicitar a los chicos de Paqui Navarro por el gran partido disputado ya que el resultado final no refleja su esfuerzo sobre la cancha.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ LLIGA XEMA: BENISSA B. 48 – 28 DBC 15

Desplaçament dels benjamins de 2015 de l’escola a Benissa per a enfrontar-nos a un equip que es va presentar amb tan sols 8 jugadores, però que gràcies a la seua velocitat van marcar la diferència en el marcador durant tot el partit.

Pese al resultat final, l’equip va lluitar cadascun de les pilotes i va donar mostres d’un avanç significatiu en el joc col·lectiu, amb eixides ràpides buscant als jugadors lliures i moltes arribades a la canastra contrària encara que, per desgràcia, no aconseguíem materialitzar-les en punts.

En defensa, vam anar de menys a més, aconseguint en el quint període, amb un marcador de 34 a 14, continus robatoris de pilota en camp contrari, aconseguint sumar un parcial de 0 a 12 que ens tornava a ficar en el partit en situar-nos a tan sols 8 punts en el marcador dels locals.

La reacció de Benissa amb el seu quintet més fort en l’últim període va acabar amb les nostres esperances de remuntada. Un parcial a favor seu de 14 a 2 va fer que el resultat final anara de 48 a 28.

Felicitar els xics de Paqui Navarro pel gran partit disputat, ja que el resultat final no reflecteix el seu esforç sobre la pista.

 

BENJAMÍN FEMENINO LIGA XEMA: DBC 14/15. 24-47 BENISSA A

Partido mucho más igualado de lo que indica el marcador final que se decidió con un parcial favorable a los visitantes en el segundo periodo de 0-11 que ya no fue posible a las jugadoras de Marc Muñoz y Soufyane Sadoki de remontar.

En el resto de periodos la igualdad fue la nota dominante con pequeños parciales a favor de Benissa que afianzaban poco a poco su victoria.

Destacar el gran trabajo de todas las jugadoras que siempre estuvieron activas intentando competir a este buen rival, sin bajar la guardia en momento alguno.

Partido muy valioso para seguir progresando.

 

 

BENJAMÍ FEMENÍ LLIGA XEMA: DBC 14/15. 24-47 BENISSA A

Partit molt més igualat del que indica el marcador final que es va decidir amb un parcial favorable als visitants en el segon període de 0-11 que ja no va ser possible a les jugadores de Marc Muñoz i Soufyane Sadoki de remuntar.

En la resta de períodes la igualtat va ser la nota dominant amb xicotets parcials a favor de Benissa que afermaven a poc a poc la seua victòria.

Destacar la gran faena de totes les jugadores que sempre van estar actives intentant competir a este bon rival, sense abaixar la guàrdia en cap moment.

Partit molt valuós per a continuar progressant.

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONÓMICO: DBC 14. 53 – 67 LLIRIA

Difícil partido el que tenían los benjamines de 2014 contra un equipo que en la primera vuelta nos había ganado por casi 30 puntos.

Pero ya desde un inicio se pudo observar que nuestros chicos han mejorado mucho y que les íbamos a dar mucha guerra, teniendo siempre muy buenas sensaciones dentro de la pista.

Empezó el partido con el equipo visitante tomando la iniciativa en el marcador debido a nuestras dudas, fallando cosas fáciles. Pero a partir de aquí, nos sacudimos los nervios y entramos de lleno en el partido tomando buenas decisiones, llegando a igualar el periodo que terminamos tres puntos por debajo (13-16).

En el segundo salimos con la misma intensidad y ganas de jugar, llevándonos el parcial por un 13 a 6 .

El equipo rival sabía que tenía que subir su intensidad en defensa para no dejarnos ir en el marcador, y así lo hizo, llegando al fin de la primera parte con un resultado de 32 a 34.

Tras el descanso, Lliria siguió molestándonos con su presión lo que no nos permitía anotar canastas fácilmente, pero insistíamos en buscar su canasta empeñados en realizar un buen partido a pesar de que tomaran  una ventaja que, a pesar de los intentos, no pudimos recortar.

Felicitar a los jugadores de Vicent Boscá y David Serra por haber realizado un gran encuentro y , sobre todo, por haber demostrado una notable mejoría en el juego.

Animarles a que sigan trabajando en la misma dinámica para futuros encuentros.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: DBC 14. 53 – 67 LLIRIA

Difícil partit el que tenien els benjamins de 2014 contra un equip que en la primera volta ens havia guanyat per quasi 30 punts.

Però ja des d’un inici es va poder observar que els nostres xics han millorat molt i que els anàvem a donar molta guerra, tenint sempre molt bones sensacions dins de la pista.

Va començar el partit amb l’equip visitant prenent la iniciativa en el marcador a causa dels nostres dubtes, fallant coses fàcils. Però a partir d’ací, ens sacsegem els nervis i entrem de ple en el partit prenent bones decisions, arribant a igualar el període que acabem tres punts per davall (13-16).

En el segon eixim amb la mateixa intensitat i ganes de jugar, portant-nos el parcial per un 13 a 6 .

L’equip rival sabia que havia de pujar la seua intensitat en defensa per a no deixar-nos anar en el marcador, i així ho va fer, arribant a la fi de la primera part amb un resultat de 32 a 34.

Després del descans, Lliria va continuar molestant-nos amb la seua pressió el que no ens permetia anotar canastres fàcilment, però insistíem a buscar la seua canastra obstinats a realitzar un bon partit a pesar que prengueren un avantatge que, malgrat els intents, no vam poder retallar.

Felicitar els jugadors de Vicent Boscà i David Serra per haver realitzat una gran trobada i, sobretot, per haver demostrat una notable millora en el joc.

Animar-los al fet que continuen treballant en la mateixa dinàmica per a futures trobades.

 

 

ALEVÍN FEMENINO 1º ZONAL: IFACH CALP 26 – 67 DBC 13

Desplazamiento de las chicas de 2013 al pabellón de Calpe donde iban a buscar una victoria que les sacara de la zona baja de la clasificación.

El inicio del partido no fue bueno para nosotras, las jugadoras locales salieron más concentradas consiguiendo las dos primeras canastas del encuentro, con lo que nos estaban haciendo ver que tendríamos que trabajar duro para luchar por la victoria.

Ante esta situación reaccionamos y subimos la intensidad en nuestras acciones, empezando a defender más fuerte. En ataque realizamos las transiciones más rápidamente, priorizando el pase entre todo el equipo sobre el bote individual.

En el segundo volvimos a salir poco concentradas, perdiendo posesiones y no tomando las mejores decisiones en el juego.

La situación cambiaría de manera clara en los siguientes periodos.

Comenzamos a defender mejor y de manera más constante, sin permitir tantos tiros al equipo local y robando muchos balones. En ataque entendimos que mediante pases encontrábamos ventajas y las aprovechamos, logrando muy buenos parciales, que hicieron que fuera aumentando la distancia en el marcador.

Dar la enhorabuena a las chicas de Mónica Sebastián y Carlos Vila por el partido partido realizado y por la mejora que se les va notando partido tras partido.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ 1r ZONAL: IFACH CALP 26 – 67 DBC 13

Desplaçament de les xiques de 2013 al pavelló de Calp on anaven a buscar una victòria que els traguera de la zona baixa de la classificació.

L’inici del partit no va ser bo per a nosaltres, les jugadores locals van eixir més concentrades aconseguint les dues primeres canastres del partit, amb el que ens estaven fent veure que hauríem de treballar intensament per a lluitar per la victòria.

Davant esta situació reaccionem i pugem la intensitat en les nostres accions, començant a defendre més forta. En atac realitzem les transicions més ràpidament, prioritzant la passada entre tot l’equip sobre el pot individual.

En el segon vam tornar a eixir poc concentrades, perdent possessions i no prenent les millors decisions en el joc.

La situació canviaria de manera clara en els següents períodes.

Comencem a defendre millor i de manera més constant, sense permetre tants tirs a l’equip local i robant moltes pilotes. En atac vam entendre que mitjançant passades trobàvem avantatges i les aprofitem, aconseguint molt bons parcials, que van fer que anara augmentant la distància en el marcador.

Donar l’enhorabona a les xiques de Mònica Sebastián i Carlos Vila pel partit realitzat i per la millora que se’ls va notant partit rere partit.

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: DBC 13. 53-62 CB TAVERNES

El sábado se vivió un auténtico duelo entre dos equipos de un nivel muy parejo, en el que los de Soufyane Sadoki trataban de quitarse la espina de su derrota en la primera vuelta en cancha valenciana.

En este cuarto enfrentamiento del curso, la victoria cayó del lado visitante por apenas unos matices, ya que tres de los parciales terminaron en empate y dos de ellos finalizaron a favor de cada unos de los contendientes por exactamente la misma diferencia.

La diferencia estuvo pues en un quinto periodo en el que Tavernes nos superó por nueve puntos al estar un poco más acertados que nosotros, siendo ya después imposible recuperar el terreno perdido a pesar de intentarlo hasta el final.

Partido de gran aprendizaje pese a la derrota en el que todos los chicos dieron lo mejor de si mismos y estuvieron realmente cerca de conseguir superar al buen equipo valenciano.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: DBC 13. 53-62 CB TAVERNES

El dissabte es va viure un autèntic dol entre dos equips d’un nivell molt parell, en el qual els de Soufyane Sadoki tractaven de llevar-se l’espina de la seua derrota en la primera volta en pista valenciana.

En este quart enfrontament del curs, la victòria va caure del costat visitant per tot just uns matisos, ja que tres dels parcials van acabar en empat i dos d’ells van finalitzar a favor de cada un dels contendents per exactament la mateixa diferència.

La diferència va estar doncs en un quint període en el qual Tavernes ens va superar per nou punts en estar un poc més encertats que nosaltres, sent ja després impossible recuperar el terreny perdut malgrat intentar-lo fins al final.

Partit de gran aprenentatge malgrat la derrota en el qual tots els xics van donar el millor de si mateixos i van estar realment prop d’aconseguir superar al bon equip valencià.

 

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: DBC 12. 64 – 24 JOVENTUT XABIA

Primera victoria como local de las chicas de la generación de 2012 en el campeonato Preferente.

Fue un partido donde desde la defensa, conseguimos encadenar rápidas transiciones que nos dieron muchas opciones de ataque que bien supimos aprovechar en esta ocasión.

Desde el inicio basamos nuestro ataque en un juego coral donde las jugadoras compartieron el balón y generaron multitud de ventajas que superaron a nuestras rivales.

Tras un primer cuarto igualado, conseguimos distanciarnos en el segundo acumulando un parcial muy favorable que casi decidió el encuentro, puesto que nos permitió llegar al tercero con un margen muy cómodo de puntos.

Pero aun así, las de Xàbia no bajaron nunca los brazos y no dejaron de luchar en ningún momento.

Gran alegría para nuestras jugadoras que siguen progresando y a quienes los resultados favorables les sirven de refuerzo y estímulo para continuar adelante.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: DBC 12. 64 – 24 JOVENTUT XABIA

Primera victòria com a local de les xiques de la generació de 2012 en el campionat Preferent.

Va ser un partit on des de la defensa, aconseguim encadenar ràpides transicions que ens van donar moltes opcions d’atac que bé vam saber aprofitar en esta ocasió.

Des de l’inici basem el nostre atac en un joc coral on les jugadores van compartir la pilota i van generar multitud d’avantatges que van superar a les nostres rivals.

Després d’un primer quart igualat, aconseguim distanciar-nos en el segon acumulant un parcial molt favorable que quasi va decidir la trobada, ja que ens va permetre arribar al tercer amb un marge molt còmode de punts.

Però, així i tot, les de Xàbia no van abaixar mai els braços i no van deixar de lluitar en cap moment.

Gran alegria per a les nostres jugadores que continuen progressant i als qui els resultats favorables els serveixen de reforç i estímul per a continuar avant.

 

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: JORGE JUAN NOVELDA 33 – 26 DBC 12

Nuevo desplazamiento de las chicas de 2012, esta vez  a Novelda,  para jugar con antelación el partido correspondiente a la próxima jornada, condicionada por las fallas.

No tuvimos un bien inicio de partido, con momentos de desconcentración en defensa que permitía a las jugadoras locales poder anotar fácilmente, mientras que en ataque no estábamos todo lo acertadas que hubiéramos querido.

La suma de malos minutos hicieron que Novelda pudiera acumular una renta en el marcador que sería clave para marcar la línea del partido.

Cuando ajustamos mejor los emparejamientos defensivos y estuvimos más acertadas en el tiro, pudimos acercarnos en el marcador, pero el equipo local se mantuvo firme y resistió nuestro empuje.

Cuando parecía que podíamos darles alcance nos faltó un poco de seguridad, y porque no algo de suerte en algún lanzamiento que pudo servir para meterles presión.

Las locales supieron aprovechar esas concesiones para impedir nuestro acercamiento, desaprovechando tal vez una gran oportunidad de luchar por el triunfo ante un rival que en Denia nos había batido claramente en la primera vuelta.

Felicitar no obstante a las chicas de Carlos Vila que realizaron un buen partido y animarles a seguir trabajando para demostrar como demuestran en cada partido que disputan, que están cada vez más capacitadas para competir en este nivel.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: JORGE JUAN NOVELDA 33 – 26 DBC 12

Nou desplaçament de les xiques de 2012, esta vegada a Novelda, per a jugar amb antelació el partit corresponent a la pròxima jornada, condicionada per les falles.

No vam tindre un bé inici de partit, amb moments de desconcentració en defensa que permetia a les jugadores locals poder anotar fàcilment, mentre que en atac no estàvem tot l’encertades que haguérem volgut.

La suma de mals minuts van fer que Novelda poguera acumular una renda en el marcador que seria clau per a marcar la línia del partit.

Quan ajustem millor els aparellaments defensius i vam estar més encertades en el tir, vam poder acostar-nos en el marcador, però l’equip local es va mantindre ferm i va resistir el nostre empenyiment.

Quan semblava que podíem donar-los aconseguisca ens va faltar un poc de seguretat, i perquè no una mica de sort en algun llançament que va poder servir per a ficar-los pressió.

Les locals van saber aprofitar eixes concessions per a impedir el nostre acostament, desaprofitant tal vegada una gran oportunitat de lluitar pel triomf davant un rival que a Dénia ens havia batut clarament en la primera volta.

Felicitar, no obstant això, les xiques de Carlos Vila que van realitzar un bon partit i animar-los a continuar treballant per a demostrar com demostren en cada partit que disputen, que estan cada vegada més capacitades per a competir en este nivell.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: DBC 12. 54 – 94 ALGEMESI

Primer partido del fin de semana para los alevines de 2012, que en realidad correspondía a la jornada siguiente, adelantado al tratarse de la semana fallera.

Recibíamos al Algemesí, un equipo al que conseguimos ganar en el partido de la primera vuelta en su cancha, pero que sabíamos que era muy peligroso al haber sido capaz de ganar al líder del grupo.

Sabedores de la dificultad del partido empezamos el encuentro con la idea de jugar con una intensidad alta, pero la presión del equipo rival sobre nuestro jugador con balón ocasionaba que perdiéramos muchas posesiones, que aprovechaban para realizar rápidas transiciones .

No fuimos capaces de generar ventajas mediante el juego colectivo al empeñarnos en abusar del bote individual. Marc Muñoz insistía en que el equipo fuera por ese camino y las diferencias se estabilizaron en los veinticinco puntos de desventaja.

En el último periodo no obstante, los valencianos dieron otro estirón en el marcador y terminaron por cerrar el tanteo, mostrando un nivel de juego muy alto para el que no dimos la respuesta adecuada.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: DBC 12. 54 – 94 ALGEMESÍ

Primer partit del cap de setmana per als alevins de 2012, que en realitat corresponia a la jornada següent, avançat en tractar-se de la setmana fallera.

Rebíem a l’Algemesí, un equip al qual aconseguim guanyar en el partit de la primera volta en la seua pista, però que sabíem que era molt perillós en haver sigut capaç de guanyar al líder del grup.

Sabedors de la dificultat del partit comencem la trobada amb la idea de jugar amb una intensitat alta, però la pressió de l’equip rival sobre el nostre jugador amb pilota ocasionava que perdérem moltes possessions, que aprofitaven per a realitzar ràpides transicions.

No vam ser capaços de generar avantatges mitjançant el joc col·lectiu en obstinar-nos a abusar del bot individual. Marc Muñoz insistia que l’equip fora per eixe camí i les diferències es van estabilitzar en els vint-i-cinc punts de desavantatge.

En l’últim període, no obstant això, els valencians van donar una altra estirada en el marcador i van acabar per tancar el tanteig, mostrant un nivell de joc molt alt per al qual no vam donar la resposta adequada.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: LUCENTUM B 78 – 50 DBC 12

Segundo partido consecutivo de este fin de semana para la generación de 2012. Esta vez nos desplazamos a Alicante para enfrentarnos a Lucentum B en un partido que resultó sin duda complicado.

Salimos desde un inicio queriendo imponer un ritmo de juego alto, y les superamos en el primer periodo gracias al dominio del rebote y a las rápidas transiciones que lográbamos armar.

Pero el equipo local conseguía mantenerse en el partido gracias a su juego vertical y rápido consiguiendo anotar fácilmente.

No supimos a partir de ahí adaptarnos a un arbitraje que permitió en esta ocasión los contactos excesivamente, poniéndonos nerviosos y perdiendo la concentración, por lo que desviamos la atención dejando de jugar colectivamente y dimos alas a nuestros rivales para hacerse con el partido.

Sin duda una mala experiencia que debemos transformar en lección positiva que nos haga más fuertes en nuestro camino formativo, sabiendo dar importancia a lo que lo tiene y aprendiendo a superar los malos momentos uniéndonos ante las adversidades.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: LUCENTUM B 78 – 50 DBC 12

Segon partit consecutiu d’esta setmana per a la generació de 2012. Esta vegada ens desplacem a Alacant per a enfrontar-nos a Lucentum B en un partit que va resultar sens dubte complicat.

Eixim des d’un inici volent imposar un ritme de joc alt, i els superem en el primer període gràcies al domini del rebot i a les ràpides transicions que aconseguíem armar.

Però l’equip local obtenia mantindre’s en el partit gràcies al seu joc vertical i ràpid aconseguint anotar fàcilment.

No vam saber a partir d’ací adaptar-nos a un arbitratge que va permetre en esta ocasió els contactes excessivament, posant-nos nerviosos i perdent la concentració, per la qual cosa desviem l’atenció deixant de jugar col·lectivament i vam donar ales als nostres rivals per a apoderar-se del partit.

Sens dubte una mala experiència que hem de transformar en lliçó positiva que ens faça més fortes en el nostre camí formatiu, sabent donar importància al que el té i aprenent a superar els mals moments unint-nos davant les adversitats.

 

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales