Sis equips infantils i cadets prop de classificar-se per a lluitar pels títols de les seues categories.

INFANTIL FEMENINO 2º ZONAL: DBC 11. 50 – 9 JOVENTUT XABIA

Importante victoria de las infantiles de 2011 ante Joventut Xàbia que les consolida en la parte alta de la clasificación de su grupo.

En ningún momento nuestro equipo sufrió por la posibilidad de perder el encuentro, debido en parte a que las visitantes notaron las bajas de algunas jugadoras importantes de su plantilla.

Ya desde el inicio salimos con intención de realizar un buen encuentro. Con una intensidad alta en defensa, sin dejar opciones de tiros fáciles a las adversarias, y siempre buscando transiciones rápidas, anotábamos con cierta facilidad.

Solamente en el tercer y cuarto periodos, las de Xabia ofrecieron más resistencia al intentar frenar nuestros ataques con un poco más de presión, pero su resistencia duró poco ante el buen juego que estábamos realizando, llegando a cerrar el marcador en el sexto período.

Felicitar a las jugadoras de Juan Luis Pérez y desearles suerte en el próximo encuentro en el que se enfrentarán a Pedreguer, segundo clasificado del grupo.

 

 

INFANTIL FEMENÍ 2n ZONAL: DBC 11. 50 – 9 JOVENTUT XABIA

Important victòria de les infantils de 2011 davant Joventut Xàbia que els consolida en la part alta de la classificació del seu grup.

En cap moment el nostre equip va patir per la possibilitat de perdre el partit, degut en part al fet que les visitants van notar les baixes d’algunes jugadores importants de la seua plantilla.

Ja des de l’inici eixim amb intenció de dur a terme una bona trobada. Amb una intensitat alta en defensa, sense deixar opcions de tirs fàcils a les adversàries, i sempre buscant transicions ràpides, anotàvem amb una certa facilitat.

Solament en el tercer i quart períodes, les de Xàbia van oferir més resistència en intentar frenar els nostres atacs amb un poc més de pressió, però la seua resistència va durar poc davant el bon joc que estàvem fent, arribant a tancar el marcador en el sext període.

Felicitar les jugadores de Juan Luis Pérez i desitjar-los sort en el pròxim partit en el qual s’enfrontaran a Pedreguer, segon classificat del grup.

 

PREINFANTIL MASCULINO PREFERENTE: DBC 11. 47-07 CBI ELCHE

El equipo Preinfantil Masculino DBC 11 continúa contando por victorias todos los encuentros que ha disputado en esta segunda fase de la nueva competición lanzada este curso por la FBCV.

Su rival en esta ocasión fue CBI Elche, un buen equipo al que le faltó físico para poder poner las cosas más difíciles a los de Bernardo Sanz, y que sólo una vez cerrado el marcador empezaron a jugar más sueltos dando muestra de su auténtico nivel.

El equipo sigue creciendo de manera evidente, compartiendo mejor el balón y siendo más efectivo en las acciones de ataque, consciente de la importancia de llegar lo mejor posible a las eliminatorias por el título y a ser posible clasificándose como primeros de grupo.

Para ello deberán superar los dos encuentros programados este fin de semana, desplazándose a Pilar de la Horadada primero y recibiendo el domingo en Joan Fuster a V74 Villena, que llega como segundo clasificado del grupo.

 

 

PREINFANTIL MASCULÍ PREFERENT: DBC 11. 47-07 CBI ELX

L’equip preinfantil Masculí DBC 11 continua comptant per victòries totes les trobades que ha disputat en aquesta segona fase de la nova competició llançada aquest curs per la FBCV.

El seu rival en aquesta ocasió va ser CBI Elx, un bon equip al qual li va faltar físic per a poder posar les coses més difícils als de Bernardo Sanz, i que només una vegada tancat el marcador van començar a jugar més solts donant mostra del seu autèntic nivell.

L’equip continua creixent de manera evident, compartint millor la pilota i sent més efectiu en les accions d’atac, conscients de la importància d’arribar tan bé com siga possible a les eliminatòries pel títol i si pot ser classificant-se com primers de grup.

Per a això hauran de superar les dues trobades programats aquest cap de setmana, desplaçant-se a Pilar de la Horadada primer i rebent el diumenge en Joan Fuster a V74 Villena, que arriba com a segon classificat del grup.

 

INFANTIL FEMENINO PREFERENTE: DBC10. 51 – 40 MONTEMAR-SAN BLAS.

Partido decisivo para ambos equipos que llegaban a esta jornada empatados con 9 victorias y 1 derrota cada uno, en la lucha por entrar en las eliminatorias por el título.

Las de Alicante jugaron la primera fase en nivel 1 autonómico y sabedoras de ello, salimos con una gran concentración en el partido, sin que nos pudieran anotar con facilidad.

Lo cierto es que nuestro ataque tampoco acababa de despegar y nos encontramos con una primera parte muy igualada, con ambos equipos centrados pero con una muy baja anotación (22-21).

Nuestras sensaciones eran de poder hacer más y mejor. Y así salimos en la segunda parte, convencidas de que podíamos crear ventajas y de que debíamos conseguir mantener a la vez la misma intensidad defensiva.

De ese modo, conseguimos una ventaja en el marcador que no cederíamos ya hasta el final, pese a los intentos de San Blas por acercarse en el marcador.

También importante, logramos una diferencia de once puntos que representaban un colchón excelente para defender en caso de posibles empates al término de esta fase.

 

 

INFANTIL FEMENÍ PREFERENT: DBC10. 51 – 40 MONTEMAR-SAN BLAS.

Partit decisiu per a tots dos equips que arribaven a aquesta jornada empatats amb 9 victòries i 1 derrota cadascun, en la lluita per entrar en les eliminatòries pel títol.

Les d’Alacant van jugar la primera fase en nivell 1 autonòmic i sabedores d’això, eixim amb una gran concentració en el partit, sense que ens pogueren anotar amb facilitat.

La veritat és que el nostre atac tampoc acabava d’enlairar i ens trobem amb una primera part molt igualada, amb tots dos equips centrats però en una molt baixa anotació (22-21).

Les nostres sensacions eren de poder fer més i millor. I així eixim en la segona part, convençudes que podíem crear avantatges i que havíem d’aconseguir mantindre alhora la mateixa intensitat defensiva.

D’eixe mode, aconseguim un avantatge en el marcador que no cediríem ja fins al final, malgrat els intents de Sant Blas per acostar-se en el marcador.

També important, aconseguim una diferència d’onze punts que representaven un matalàs excel·lent per a defendre en cas de possibles empats al final d’aquesta fase.

 

INFANTIL FEMENINO PREFERENTE: MONTEMAR SAN BLAS 55 – 53 DBC10.

Tras el gran partido jugado el viernes, tocaba rematar la semana con el partido de vuelta, igual de decisivo para ambos equipos en sus aspiraciones, que fue aplazado en su día y que se acordó para este pasado domingo, es decir, en el mismo fin de semana.

El partido comenzó de nuevo con igualdad de fuerzas por parte de ambos equipos, pero fuimos nosotras quienes llevamos la iniciativa en el marcador.

Pero tras ese buen inicio, nuestro juego en ataque empezó a perder efectividad pecando en exceso de individualismo, lo que nos llevó a no estar cómodas sobre la pista y perder demasiados balones, que hicieron que al descanso mandaran las anfitrionas (27-19).

Nuestra intención en la segunda parte era mejorar para tratar de dar la vuelta a la situación. Salimos muy enchufadas, presionando toda la pista y recortamos rápidamente la diferencia poniéndonos a tan sólo un punto de diferencia.

Esto nos da la confianza necesaria para seguir compitiendo y creer en nuestras posibilidades.

Aunque San Blas llegó a ponerse con ventaja de 42 – 37, conseguimos sumar un gran parcial en el último periodo que empataba el partido a 47 y lo mandaba a la prórroga.

En la misma jugamos muy buenos minutos pese al cansancio acumulado, con un juego más coral donde todas aportaron.

En el último minuto de la prórroga, conseguimos canasta tras tiempo muerto que nos ponía con un punto a favor a falta de 17 segundos para el final.

Las locales tras tiempo muerto atacaron fallando su lanzamiento, pero en la salida al ataque nos precipitamos y perdimos el balón, lo que aprovecharon para hacer un último lanzamiento triple sobre la bocina que entró, dándoles el triunfo.

A pesar de la frustración por la derrota, el equipo sacó lo mejor de la experiencia al haber sabido competir dando un paso adelante en aspectos defensivos que nos vendrán muy bien para los dos partidos que quedan tan decisivos.

Como nota positiva, logramos salvar el average particular, detalle que puede ser fundamental al estar tan igualada la cabeza de la clasificación para asegurar una mejor posición final.

Los dos primeros clasificados de cada uno de los tres grupos pasan directamente a las eliminatorias por el título, junto con los dos mejores segundos.

A la vista de la marcha de los otros dos grupos, con una victoria en uno de los dos encuentros que restan por disputar podríamos asegurar ese pase a los cruces por el título.

 

 

INFANTIL FEMENÍ PREFERENT: MONTEMAR SAN BLAS 55 – 53 DBC10.

Després del gran partit jugat el divendres, tocava rematar la setmana amb el partit de tornada, igual de decisiu per a tots dos equips en les seues aspiracions, que va ser ajornat en el seu moment i que es va acordar per a aquest passat diumenge, és a dir, en el mateix cap de setmana.

El partit va començar de nou amb igualtat de forces per part de tots dos equips, però vam ser nosaltres els qui portem la iniciativa en el marcador.

Però després d’eixe bon inici, el nostre joc en atac va començar a perdre efectivitat pecant en excés d’individualisme, la qual cosa ens va portar a no estar còmodes sobre la pista i perdre massa pilotes, que van fer que al descans manaren les amfitriones (27-19).

La nostra intenció en la segona part era millorar per a tractar de capgirar la situació. Eixim molt endollades, pressionant tota la pista i retallem ràpidament la diferència posant-nos a tan sols un punt de diferència.

Això ens dona la confiança necessària per a continuar competint i creure en les nostres possibilitats.

Encara que Sant Blas va arribar a posar-se amb avantatge de 42 – 37, aconseguim sumar un gran parcial en l’últim període que empatava el partit a 47 i el manava a la pròrroga.

En la mateixa juguem molt bons minuts a pesar del cansament acumulat, amb un joc més coral on totes van aportar.

En l’últim minut de la pròrroga, aconseguim canastra després de temps mort que ens posava amb un punt a favor mancant 17 segons per al final.

Les locals després de temps mort van atacar fallant el seu llançament, però en l’eixida a l’atac ens precipitem i vam perdre la pilota, la qual cosa van aprofitar per a fer un últim llançament triple sobre la botzina que va entrar, donant-los el triomf.

Malgrat la frustració per la derrota, l’equip va traure el millor de l’experiència en haver sabut competir fent un pas avant en aspectes defensius que ens vindran molt bé per als dos partits que queden tan decisius.

Com a nota positiva, aconseguim salvar l’average particular, detall que pot ser fonamental en estar tan igualada el cap de la classificació per a assegurar una millor posició final.

Els dos primers classificats de cadascun dels tres grups passen directament a les eliminatòries pel títol, juntament amb els dos millors segons.

A la vista de la marxa dels altres dos grups, amb una victòria en una de les dues trobades que resten per disputar podríem assegurar eixe passe als encreuaments pel títol.

 

INFANTIL MASCULINO 1º ZONAL: UPB GANDIA 44 – 64 DBC 10

Importantísima victoria de los infantiles de 2010, que pudieron sacar el encuentro gracias al hecho de insistir en la buena selección de tiros, que acabaron por darnos el resultado deseado en los últimos períodos, permitiendo que nos despegáramos en el marcador.

El equipo local comenzó el encuentro con todo, siendo mucho mejores de lo que fueron en su última visita a Denia. Con una alta intensidad en defensa consiguieron mermar nuestra capacidad anotadora dejándonos en pocos puntos en los primeros periodos.

Nos costó adaptarnos al ritmo de juego que nos estaba planteando el equipo rival, y a pesar del bajo porcentaje de acierto que estábamos teniendo, seguimos siendo fieles a las decisiones que estábamos tomando ya que eran las correctas.

Llegamos al descanso con un marcador adverso de 33 a 25, pero la perseverancia y la confianza en nuestro juego dio su fruto en el quinto periodo, en el que conseguimos un parcial de 4 a 12, que nos metió de lleno de en el partido.

Con la consciencia de que íbamos por el camino correcto seguimos trabajando en la misma dirección y volvimos a llevarnos los siguientes parciales, sentenciando prácticamente el encuentro en el séptimo periodo.

 

 

INFANTIL MASCULÍ 1r ZONAL: UPB GANDIA 44 – 64 DBC 10

Importantíssima victòria dels infantils de 2010, que van poder traure la trobada gràcies al fet d’insistir en la bona selecció de tirs, que van acabar per donar-nos el resultat desitjat en els últims períodes, permetent que ens enlairàrem en el marcador.

L’equip local va començar el partit amb tot, sent molt millors del que van ser en la seua última visita a Dénia. Amb una alta intensitat en defensa van aconseguir minvar la nostra capacitat anotadora deixant-nos en pocs punts en els primers períodes.

Ens va costar adaptar-nos al ritme de joc que ens estava plantejant l’equip rival, i malgrat el baix percentatge d’encert que estàvem tenint, continuem sent fidels a les decisions que estàvem prenent, ja que eren les correctes.

Arribem al descans amb un marcador advers de 33 a 25, però la perseverança i la confiança en el nostre joc va donar el seu fruit en el quint període, en el qual aconseguim un parcial de 4 a 12, que ens va ficar de ple d’en el partit .

Amb la consciència que anàvem pel camí correcte continuem treballant en la mateixa direcció i vam tornar a emportar-nos els següents parcials, sentenciant pràcticament la trobada en el sèptim període.

 

CADETE FEMENINO 2º ZONAL: DBC 09. 40 – 39 ONDARA

Importantísima victoria de las cadetes de 2009 en el pabellón Joan Fuster contra Ondara que les permite consolidarse como líder del grupo.

Se notó la inactividad en la competición, pues hacía 20 días que no jugábamos un partido oficial, lo que influyó en que hiciéramos una primera parte errática, sin encontrar el ritmo correspondiente que finalizó con nuestras rivales por delante en el marcador (14-20)

En la segunda mitad cambiamos la actitud mostrada en la primera, trabajando más decididas y pudiendo a partir de ahí hacernos con el ritmo de partido que nos interesaba.

Con buenos contraataques y realizando acciones ofensivas más corales conseguimos sumar canastas con más facilidad, aunque Ondara seguía metida en el partido y luchaba por llevárselo.

En el último periodo las fuerzas estuvieron más ajustadas.

Los dos equipos se querían llevar la victoria sin que nadie diera su brazo a torcer, lo que mantuvo una igualdad tremenda en todos los aspectos sobre la cancha.

El encuentro se terminó decidiendo en los últimos minutos, gracias a que nuestras jugadoras estuvieron más sólidas subiendo el nivel de intensidad en defensa. No sin sufrimiento hasta sonar la bocina final, las de Ferran García terminaron por anotarse un importante triunfo.

 

 

CADET FEMENÍ 2n ZONAL: DBC 09. 40 – 39 ONDARA

Importantíssima victòria de les cadets de 2009 en el pavelló Joan Fuster contra Ondara que els permet consolidar-se com a líder del grup.

Es va notar la inactivitat en la competició, perquè feia 20 dies que no jugàvem un partit oficial, la qual cosa va influir en el fet que férem una primera part erràtica, sense trobar el ritme corresponent, que va finalitzar amb les nostres rivals per davant en el marcador (14-20).

En la segona meitat canviem l’actitud mostrada en la primera, treballant més decidides i podent a partir d’ací fer-nos amb el ritme de partit que ens interessava.

Amb bons contraatacs i realitzant accions ofensives més corals aconseguim sumar canastres amb més facilitat, encara que Ondara continuava ficada en el partit i lluitava per portar-li’l.

En l’últim període les forces van estar més ajustades.

Els dos equips es volien emportar la victòria sense que ningú donara el seu braç a torçar, la qual cosa va mantindre una igualtat tremenda en tots els aspectes sobre la pista.

La trobada es va acabar decidint en els últims minuts, gràcies al fet que les nostres jugadores van estar més sòlides pujant el nivell d’intensitat en defensa. No sense sofriment fins a sonar la botzina final, les de Ferran Garcia van acabar per anotar-se un important triomf.

 

CADETE FEMENINO 2º ZONAL: ALBAIDA-MURO 29 – 69 DBC 09

Segundo partido de esta semana para nuestras cadetes de primer año, para el que debían desplazarse hasta el pabellón de Muro de Alcoi, donde lograron sumar otro importante triunfo que les permite asegurarse matemáticamente el pase a las eliminatorias por el título de liga.

Gracias a la buena predisposición con la que saltaron a la pista, desde muy pronto el partido se fue decantando a nuestro favor.

Desde el inicio tratamos de imponer nuestro ritmo al partido, dominando tanto el aspecto defensivo, con un alto nivel de intensidad con el que no dejábamos jugar a las jugadoras locales, como el ofensivo, trabajando muy bien en equipo para conseguir anotar con regularidad.

Con esta buena actitud llegamos al descanso con un marcador favorable de 20 a 45 que allanaba mucho el camino a las de Ferran García.

Tras la reanudación las fuerzas se igualaron un poco al notarse el esfuerzo realizado en el partido anterior, pudiendo estar más cómodas las locales sobre la cancha que hicieron daño especialmente en el rebote.

Pero poco a poco volvimos a la senda correcta y empezamos de nuevo a ocupar bien los espacios, moviendo el balón entre todas las jugadoras y creando mejores opciones de cara al tiro a canasta, ampliando progresivamente las diferencias hasta cerrar el marcador.

 

 

CADET FEMENÍ 2n ZONAL: ALBAIDA-MURO 29 – 69 DBC 09

Segon partit d’aquesta setmana per a les nostres cadets de primer any, per al qual havien de desplaçar-se fins al pavelló de Muro d’Alcoi, on van aconseguir sumar un altre important triomf que els permet assegurar-se matemàticament el passe a les eliminatòries pel títol de lliga.

Gràcies a la bona predisposició amb la qual van saltar a la pista, des de molt prompte el partit es va anar decantant a favor nostre.

Des de l’inici tractem d’imposar el nostre ritme al partit, dominant tant l’aspecte defensiu, amb un alt nivell d’intensitat amb el qual no deixàvem jugar a les jugadores locals, com l’ofensiu, treballant molt bé en equip per a aconseguir anotar amb regularitat.

Amb aquesta bona actitud arribem al descans amb un marcador favorable de 20 a 45 que aplanava molt el camí a les de Ferran Garcia.

Després de la represa les forces es van igualar un poc en notar-se l’esforç realitzat en el partit anterior, podent estar més còmodes les locals sobre la pista que van fer mal especialment en el rebot.

Però a poc a poc vam tornar a la senda correcta i comencem de nou a ocupar bé els espais, movent la pilota entre totes les jugadores i creant millors opcions de cara al tir a canastra, ampliant progressivament les diferències fins a tancar el marcador.

 

CADETE FEMENINO PREFERENTE: DBC 08. 73 – 53 CB TEIXERETA

Partido disputado en el pabellón Joan Fuster correspondiente en realidad a la segunda jornada que se aplazó en su día, y en el que se logró una trabajada y meritoria victoria contando con tan solo cinco jugadoras del 2008 y refuerzos imprescindibles de jugadoras del 2009 y 2010.

Empezamos el partido con los conceptos claros para poder llevarnos el partido, jugando con mucha concentración y una alta intensidad que nos marcaron el camino para adueñarnos del ritmo de juego, transformándose el primero en un periodo perfecto que nos dio ventaja en el marcador y sobre todo confianza.

En el segundo el equipo visitante reaccionó igualando nuestro ritmo, y logró recortar la diferencia en el marcador poniéndose a doce puntos de distancia al llegar al descanso.

Pero la reacción del equipo rival no causó ninguna merma en nuestros ánimos y volvimos a salir en el tercer periodo muy bien organizadas, siendo solidarias en tareas defensivas, consiguiendo así anular sus posibilidades de lograr tiros fáciles.

En el aspecto ofensivo compartíamos el balón perfectamente hasta encontrar una buena posición de tiro con lo que nuestros porcentajes fueron en aumento paulatinamente, sellando una nueva e importante victoria.

Agradecer el esfuerzo de todas las jugadoras, especialmente el de quienes reforzaron al equipo y desear una pronta recuperación a las jugadoras lesionadas.

 

 

CADET FEMENÍ PREFERENT: DBC 08. 73 – 53 CB TEIXERETA

Partit disputat en el pavelló Joan Fuster corresponent en realitat a la segona jornada que es va ajornar en el seu moment, i en el qual es va aconseguir una treballada i meritòria victòria comptant amb tan sols cinc jugadores del 2008 i reforços imprescindibles de jugadores del 2009 i 2010.

Comencem el partit amb els conceptes clars per a poder portar-nos el partit, jugant amb molta concentració i una alta intensitat que ens van marcar el camí per a ensenyorir-nos del ritme de joc, transformant-se el primer en un període perfecte que ens va donar avantatge en el marcador i sobretot confiança.

En el segon l’equip visitant va reaccionar igualant el nostre ritme, i va aconseguir retallar la diferència en el marcador posant-se a dotze punts de distància en arribar al descans.

Però la reacció de l’equip rival no va causar cap minvament en els nostres ànims i vam tornar a eixir en el tercer període molt ben organitzades, sent solidàries en tasques defensives, aconseguint així anul·lar les seues possibilitats d’aconseguir tirs fàcils.

En l’aspecte ofensiu compartíem la pilota perfectament fins a trobar una bona posició de tir amb el qual els nostres percentatges van ser en augment gradualment, segellant una nova i important victòria.

Agrair l’esforç de totes les jugadores, especialment el dels qui van reforçar a l’equip i desitjar una ràpida recuperació a les jugadores lesionades.

 

CADETE FEMENINO PREFERENTE: DBC 08. 60 – 78 CBI ELCHE

Segundo partido para las cadetes de 2008, que tuvieron que volver a necesitar refuerzos de jugadoras del 2009, al jugar de nuevo en menos de 24 horas.

Esta vez nos visitaba CBI Elche, un equipo que es claro aspirante a meterse en los cruces finales de esta fase, a quien habíamos sin embargo superado en su cancha en la primera vuelta de esta fase.

Ya desde un principio se notó que nos faltaban fuerzas para plantar cara a este equipo que nos exigía el máximo rendimiento en un día en el que resultaba difícil alcanzarlo.

Cedimos en diversos aspectos del juego, otorgando demasiadas facilidades a las jugadoras visitantes cuando atacaban. En el aspecto ofensivo abusábamos demasiado del bote, sacrificando el juego colectivo, lo que nos penalizó en la cuenta anotadora.

A pesar de las rápidas rotaciones de jugadoras no éramos capaces de pararles, llegando al final de los veinte primeros minutos con un marcador en contra de 21 a 39.

El tiempo de descanso no nos ayudó a meternos en el partido, pues las ilicitanas salieron decididas a no permitirnos cuestionar su victoria.

Pero cuando la situación era la más crítica, con una desventaja que rozaba los treinta puntos, sacamos a relucir nuestro orgullo y empezamos a enlazar acciones positivas, logrando competirles de tú a tú.

Esta reacción hizo que nos acercáramos a catorce puntos cuando restaban seis minutos por jugar, llegando a inquietar a las visitantes. Pero hasta ahí llegaron nuestras fuerzas y la reacción de CBI Elche impidió que nos pudiéramos acercar aún más.

 

 

CADET FEMENÍ PREFERENT: DBC 08. 60 – 78 CBI ELX

Segon partit per a les cadets de 2008, que van haver de tornar a necessitar reforços de jugadores del 2009, en jugar de nou en menys de 24 hores.

Aquesta vegada ens visitava CBI Elx, un equip que és clar aspirant a ficar-se en els encreuaments finals d’aquesta fase, a qui havíem, no obstant això, superat en la seua pista en la primera volta d’aquesta fase.

Ja des d’un principi es va notar que ens faltaven forces per a plantar cara a aquest equip que ens exigia el màxim rendiment en un dia en què resultava difícil aconseguir-lo.

Vam cedir en diversos aspectes del joc, atorgant massa facilitats a les jugadores visitants quan atacaven. En l’aspecte ofensiu abusàvem massa del bot, sacrificant el joc col·lectiu, la qual cosa ens va penalitzar en el compte anotador.

Malgrat les ràpides rotacions de jugadores no érem capaces de parar-los, arribant al final dels vint primers minuts amb un marcador en contra de 21 a 39.

El temps de descans no ens va ajudar a ficar-nos en el partit, perquè les il·licitanes van eixir decidides a no permetre’ns qüestionar la seua victòria.

Però quan la situació era la més crítica, amb un desavantatge que fregava els trenta punts, traiem a relluir el nostre orgull i comencem a enllaçar accions positives, aconseguint competir-los de tu a tu.

Aquesta reacció va fer que ens acostàrem a catorze punts quan restaven sis minuts per jugar, arribant a inquietar a les visitants. Però fins ací van arribar les nostres forces i la reacció de CBI Elx va impedir que ens poguérem acostar encara més.

 

CADETE MASCULINO 2º ZONAL: IFACH CALP 17 – 58 DBC 09

Importante victoria para nuestros cadetes de primer año en su desplazamiento a Calpe, en un partido en el que se afianzó la confianza del grupo de cara al trascendental encuentro de la próxima jornada ante CB Pego.

Desde el inicio de partido se pudo ver la superioridad de los chicos del 2009 en todos los aspectos.

El nivel de intensidad que impusieron les permitió dominar tanto en el aspecto defensivo, no dejando a los jugadores locales jugar cómodos, como en el ataque, moviendo siempre el balón con buen criterio y buscando el jugador mejor posicionado para el tiro.

Con el ritmo de juego a nuestro favor, al final del primer periodo el partido estaba bien encarrilado al marcharnos con veinte puntos de ventaja.

En el segundo no nos relajamos y continuamos con la misma intensidad y nivel de juego, llegando al descanso con un marcador de 15 a 48.

Al principio del tercer periodo el marcador quedó cerrado y a partir de entonces empezamos a trabajar conceptos pensando en la mejora del grupo y la preparación de los próximos retos del equipo, que roza la clasificación para las eliminatorias por el título.

 

 

CADET MASCULÍ 2n ZONAL: IFACH CALP 17 – 58 DBC 09

Important victòria per als nostres cadets de primer any en el seu desplaçament a Calp, en un partit en el qual es va afermar la confiança del grup de cara a la transcendental trobada de la pròxima jornada davant CB Pego.

Des de l’inici de partit es va poder veure la superioritat dels xics del 2009 en tots els aspectes.

El nivell d’intensitat que van imposar els va permetre dominar tant en l’aspecte defensiu, no deixant als jugadors locals jugar còmodes, com en l’atac, movent sempre la pilota amb bon criteri i buscant el jugador millor posicionat per al tir.

Amb el ritme de joc a favor nostre, al final del primer període el partit estava ben encarrilat en marxar-nos amb vint punts d’avantatge.

En el segon no ens relaxem i continuem amb la mateixa intensitat i nivell de joc, arribant al descans amb un marcador de 15 a 48.

Al principi del tercer període el marcador va quedar tancat i a partir de llavors comencem a treballar conceptes pensant en la millora del grup i la preparació dels pròxims reptes de l’equip, que frega la classificació per a les eliminatòries pel títol.

 

CADETE MASCULINO PREFERENTE: DBC 08. 62 – 65 MONTEMAR A

Partido difícil el que tenían nuestros chicos de 2008 contra el tercer clasificado del grupo, un equipo contra quien perdimos por tres puntos en el partido de ida y que fue un calco del disputado esta jornada.

Desde un inicio no salimos con la intensidad exigida en este nivel de competición. En defensa no condicionábamos el movimiento de balón a los alicantinos, que podían de ese modo circular muy fácilmente hasta encontrar la mejor situación de tiro y castigarnos.

Visto que nuestro ataque queríamos solucionarlo individualmente, cayendo en precipitaciones, pérdidas y bajos porcentajes, Montemar no desaprovechó la oportunidad para distanciarse con una renta que a la postre sería decisiva para la resolución del encuentro (5-18).

A partir de este momento los jugadores de Pascual Miralles se centraron y poco a poco fueron entrando en el partido, llevándose los dos parciales siguientes acercándose así en el marcador (40-46).

Pese a ganar también este último parcial y lograr ponerse a dos puntos de distancia cuando apenas quedaban unos minutos por jugar, el acierto de los visitantes desde el tiro libre acabó decantando la victoria a su favor, en un valioso compromiso que debe servir para seguir creciendo como equipo.

 

 

CADET MASCULÍ PREFERENT: DBC 08. 62 – 65 MONTEMAR A

Partit difícil el que tenien els nostres xics de 2008 contra el tercer classificat del grup, un equip contra qui vam perdre per tres punts en el partit d’anada i que va ser un calc del disputat aquesta jornada.

Des d’un inici no eixim amb la intensitat exigida en aquest nivell de competició. En defensa no condicionàvem el moviment de pilota als alacantins, que podien d’eixe mode circular molt fàcilment fins a trobar la millor situació de tir i castigar-nos.

Vist que el nostre atac volíem solucionar-lo individualment, caient en precipitacions, pèrdues i baixos percentatges, Montemar no va desaprofitar l’oportunitat per a distanciar-se amb una renda que fet i fet seria decisiva per a la resolució de la trobada (5-18).

A partir d’aquest moment els jugadors de Pascual Miralles es van centrar i a poc a poc van anar entrant en el partit, emportant-se els dos parcials següents acostant-se així en el marcador (40-46).

Malgrat guanyar també aquest últim parcial i aconseguir posar-se a dos punts de distància quan a penes quedaven uns minuts per jugar, l’encert dels visitants des del tir lliure va acabar decantant la victòria a favor seu, en un valuós compromís que ha de servir per a continuar creixent com a equip.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales