Primera victòria per al Benjamí masculí DBC 14 en una jornada profitosa per als nostres equips.

BENJAMÍN MASCULINO LLIGA XEMA: DBC 15. 20 – 43 ONDARA

Encuentro disputado en el pabellón Joan Fuster correspondiente a una jornada previamente aplazada. Nos enfrentábamos a Ondara, equipo que se encuentra situado en la parte media alta de la clasificación.

Debido a la ventaja física respecto al equipo rival sabíamos que teníamos que esforzarnos al máximo para poder parar las rápidas transiciones que nos podrían hacer.

Con esta máxima tratamos de presionarles a toda pista para tratar de impedir su subida de balón durante todo el partido y con cada uno de los diferentes quintetos que tuvimos en la pista.

Aún así, la superioridad en el rebote por parte de los jugadores visitantes les dio la ventaja suficiente para poder anotar siempre con más regularidad que nosotros.

Esto se vio reflejado en los parciales del encuentro, en los que Ondara se llevó tres, nosotros dos y uno lo empatamos.

Independientemente del resultado final el equipo de Paqui Navarro dio muy buenas sensaciones, mostrando claramente su progreso. Se notaron avances en cuanto a visión de juego, pases, driblings, salidas al contraataque, entradas a canasta bien finalizadas y, sobre todo, actitud en la pista.

Felicitar a los más pequeños de la escuela por su gran progresión y animarles a seguir trabajando en esta línea.

 

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ LLIGA XEMA: DBC 15. 20 – 43 ONDARA

Trobada disputada en el pavelló Joan Fuster corresponent a una jornada prèviament ajornada. Ens enfrontàvem a Ondara, equip que està situat en la part mitjana alta de la classificació.

A causa de l’avantatge físic respecte a l’equip rival sabíem que havíem d’esforçar-nos al màxim per a poder parar les ràpides transicions que ens podrien fer.

Amb esta màxima tractem de pressionar-los a tota pista per a tractar d’impedir la seua pujada de pilota durant tot el partit i amb cadascun dels diferents quintets que vam tindre en la pista.

Així i tot, la superioritat en el rebot per part dels jugadors visitants els va donar l’avantatge suficient per a poder anotar sempre amb més regularitat que nosaltres.

Això es va veure reflectit en els parcials de l’encontre, en els quals Ondara se’n va emportar tres, nosaltres dos i un ho empatem.

Independentment del resultat final l’equip de Paqui Navarro va donar molt bones sensacions, mostrant clarament el seu progrés. Es van notar avanços quant a visió de joc, passes, driblings, eixides al contraatac, entrades a canastra ben finalitzades i, sobretot, actitud en la pista.

Felicitar els més xicotets de l’escola per la seua gran progressió i animar-los a continuar treballant en esta línia.

 

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONÓMICO: DBC 14. 42 – 38 LUCENTUM 

Primera y merecida victoria de la temporada para los chicos de Vicent Boscá y David Serra conseguida para sorpresa general ante Lucentum de Alicante, equipo que llegaba a Joan Fuster como colíder de la clasificación, y que en el partido de ida nos había cerrado el marcador.

No fue un partido muy vistoso por parte de los dos equipos, pero nuestros chicos del 2014 realizaron un gran trabajo, en el que pusieron mucho empeño en defensa.

Desde el primer minuto estuvimos muy activos en las dos partes del campo, impidiendo que los visitantes pudieran correr y sin permitirles estar cómodos en los ataques estáticos.

Al descanso el encuentro llegaba empatado y con un tanteo muy bajo, al haber estado los dos bandos muy fallones y el rebote muy equilibrado sin cederse mutuamente segundas opciones.

La segunda parte fue similar, aunque serían los alicantinos quienes tomarían la iniciativa llegando al último periodo con ventaja de cinco puntos a su favor.

El equipo dio en ese momento un paso adelante en todos los sentidos y fue creyendo en sus opciones de llevarse el triunfo.

A diferencia de ocasiones anteriores, esta vez la ansiedad no apareció, todo lo contrario, se atacó con criterio y se acertó en el aro rival consiguiendo darle la vuelta al marcador y llevarnos el partido.

Tenía que llegar. El grupo está trabajando muy bien y está muy unido. Estímulos como este harán que sigan progresando con mayor confianza y por ellos y sus familias nos alegramos.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: DBC 14. 42 – 38 LUCENTUM 

Primera i merescuda victòria de la temporada per als xics de Vicent Boscá i David Serra aconseguida per a sorpresa general davant Lucentum d’Alacant, equip que arribava a Joan Fuster com colíder de la classificació, i que en el partit d’anada ens havia tancat el marcador.

No va ser un partit molt vistós per part dels dos equips, però els nostres xics del 2014 van fer una gran faena, en el qual van posar molta obstinació en defensa.

Des del primer minut vam estar molt actius en les dues parts del camp, impedint que els visitants pogueren córrer i sense permetre’ls estar còmodes en els atacs estàtics.

Al descans l’encontre arribava empatat i amb un tanteig molt baix, en haver estat els dos bàndols molt desencertats i el rebot molt equilibrat sense cedir-se mútuament segones opcions.

La segona part va ser similar encara que serien els alacantins els qui prendrien la iniciativa arribant a l’últim període amb avantatge de cinc punts a favor seu.

L’equip va donar en eixe moment un pas avant en tots els sentits i va anar creient en les seues opcions d’emportar-se el triomf.

A diferència d’ocasions anteriors, esta vegada l’ansietat no va aparéixer, tot el contrari, es va atacar amb criteri i es va encertar en el cércol rival aconseguint capgirar el marcador i portar-nos el partit.

Havia d’arribar. El grup està treballant molt bé i està molt unit. Estímuls com este faran que continuen progressant amb major confiança i per ells i les seues famílies ens alegrem.

 

 

ALEVÍN FEMENINO 1º ZONAL: PEDREGUER 60 – 20 DBC 13

Difícil encuentro el que tenían nuestras alevines del 2013 en su visita a Pedreguer, para enfrentarse al líder invicto del grupo.

Conscientes del partido tan arduo que tenían por delante, intentaron salir concentradas, con un alto nivel de intensidad y con ganas de ponerle las cosas difíciles a las jugadoras locales.

Pero su mejor técnica individual, su alto porcentaje de acierto exterior y una buena defensa, no nos permitieron tener nunca opciones en el partido desde el inicio.

En el segundo periodo cambió la dinámica del equipo. Las jugadoras de Mónica Sebastian empezaron a hacer su juego, logrando correr rápidos contraataques y sabiendo romper correctamente su presión, para jugar después más en equipo, consiguiendo de ese modo llegar con más facilidad al aro rival.

Conseguimos así realizar el parcial más igualado de todo el partido.

Pero en el tercero las jugadoras locales volvieron a subir su intensidad lo que unido a su acierto en la faceta ofensiva hizo que su ventaja aumentara considerablemente.

Tras el descanso no bajamos los brazos en ningún momento y continuamos trabajando en aquellos pequeños detalles que nos van a ir haciendo mejorar partido a partido.

La próxima jornada recibiremos en casa a La Vila para cerrar una buena segunda fase donde hemos podido ver un gran crecimiento de las jugadoras de esta generación.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ 1r ZONAL: PEDREGUER 60 – 20 DBC 13

Difícil encontre el que tenien les nostres alevins del 2013 en la seua visita a Pedreguer, per a enfrontar-se al líder invicte del grup.

Conscients del partit tan ardu que tenien per davant, van intentar eixir concentrades, amb un alt nivell d’intensitat i amb ganes de posar-li les coses difícils a les jugadores locals.

Però la seua millor tècnica individual, el seu alt percentatge d’encert exterior i una bona defensa, no ens van permetre tindre mai opcions en el partit des de l’inici.

En el segon període va canviar la dinàmica de l’equip. Les jugadores de Mónica Sebastian van començar a fer el seu joc, aconseguint córrer ràpids contraatacs i sabent trencar correctament la seua pressió, per a jugar després més en equip, aconseguint d’eixe mode arribar amb més facilitat al cércol rival.

Aconseguim així realitzar el parcial més igualat de tot el partit.

Però en el tercer les jugadores locals van tornar a pujar la seua intensitat el que unit al seu encert en la faceta ofensiva va fer que el seu avantatge augmentara considerablement.

Després del descans no abaixem els braços en cap moment i continuem treballant en aquells xicotets detalls que ens aniran fent millorar partit a partit.

La pròxima jornada rebrem a casa a la Vila per a tancar una bona segona fase on hem pogut veure un gran creixement de les jugadores d’aquesta generació.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: ALZIRA 38-79 DBC 13

El equipo alevín masculino de primer año de la escuela se desplazó el pasado miércoles hasta Alzira para recuperar una jornada aplazada durante el mes de febrero que estaba todavía pendiente de disputar.

A la vista de los resultados de los encuentros del último fin de semana, los de Soufyane Sadoki tenían la oportunidad de apurar sus opciones de clasificación para las eliminatorias por el título de la categoría caso de conseguir imponerse en tierras valencianas.

Desde el inicio el equipo fue mostrándose superior a los locales, dando un fuerte tirón en el tercer periodo para llegar al descanso con el partido muy encarrilado (19-42).

Tras dos periodos sucesivos más igualados, en el sexto y definitivo los chicos volvieron a poner la directa y lograron cerrar el marcador llevándose de vuelta a casa un importante triunfo que les acerca a la cuarta plaza del grupo.

Sólo un cuarto clasificado de todos los grupos pasará a las eliminatorias por el título de la categoría y las opciones para el equipo pasan por no ceder ninguna derrota hasta el inminente final de esta segunda fase.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: ALZIRA 38-79 DBC 13

L’equip aleví masculí de primer any de l’escola es va desplaçar dimecres passat fins a Alzira per a recuperar una jornada ajornada durant el mes de febrer que estava encara pendent de disputar.

A la vista dels resultats dels partits de l’últim cap de setmana, els de Soufyane Sadoki tenien l’oportunitat d’apurar les seues opcions de classificació per a les eliminatòries pel títol de la categoria case d’aconseguir imposar-se en terres valencianes.

Des de l’inici l’equip va anar mostrant-se superior als locals, donant una forta estirada en el tercer període per a arribar al descans amb el partit molt encarrilat (19-42).

Després de dos períodes successius més igualats, en el sext i definitiu els xics van tornar a posar la directa i van aconseguir tancar el marcador portant-se de tornada a casa un important triomf que els acosta a la quarta plaça del grup.

Només un quart classificat de tots els grups passarà a les eliminatòries pel títol de la categoria i les opcions per a l’equip passen per no cedir cap derrota fins a l’imminent final d’esta segona fase.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: DBC 13. 53 – 13 ALZIRA

Segundo encuentro de la semana contra este mismo rival, que nos devolvía visita en la penúltima jornada del Campeonato 1º Zonal.

Con la lección reciente aprendida del partido previo, esta vez salimos de un inicio con mucha mejor predisposición en el aspecto defensivo impidiendo que nuestros rivales se encontraran cómodos sobre la pista.

La defensa presionante de los de Soufyane Sadoki en todo el campo impidió que pudieran correr, y les proporcionó múltiples recuperaciones de balón dejándoles en una anotación muy baja durante el partido.

Con la seguridad de estar haciendo el trabajo debido detrás, el equipo se soltó y disfrutó en ataque. Suyo fue el ritmo de juego para llegar siempre en ventaja al aro rival, sabiendo jugar colectivamente en los ataques estáticos donde encontró los mejores tiros posibles.

El equipo visitará Canals para cerrar su participación en la fase de campeonatos.

Una victoria unida a los resultados favorables en el resto de los grupos podría hacer que la temporada todavía se alargara para estos chicos, que en su primer año alevín están firmando un año increíble.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: DBC 13. 53 – 13 ALZIRA

Segona trobada de la setmana contra este mateix rival, que ens retornava visita en la penúltima jornada del Campionat 1r Zonal.

Amb la lliçó recentment apresa del partit previ, esta vegada eixim des d’un inici amb molta millor predisposició en l’aspecte defensiu impedint que els nostres rivals es trobaren còmodes sobre la pista.

La defensa a tot el camp dels de Soufyane Sadoki va impedir que pogueren córrer, i els va proporcionar múltiples recuperacions de pilota deixant-los en una anotació molt baixa durant el partit.

Amb la seguretat d’estar fent el treball degut darrere, l’equip es va soltar i va gaudir en atac. Seu va ser el ritme de joc per a arribar sempre en avantatge al cércol rival, sabent jugar col·lectivament en els atacs estàtics on va trobar els millors tirs possibles.

L’equip visitarà Canals per a tancar la seua participació en la fase de campionats.

Una victòria unida als resultats favorables en la resta de grups podria fer que la temporada encara s’allargara per a estos xics, que en el seu primer any aleví estan firmant un any increïble.

 

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: SAN GABRIEL 52 – 11 DBC 12

Último desplazamiento de la temporada para las chicas de Carlos Vila y Aaron Wallraff, en el que debían visitar la cancha del equipo clasificado en segunda posición del grupo, San Gabriel de Alicante.

A pesar de la buena predisposición de nuestras jugadoras, la superioridad física de las locales resultó ser un obstáculo demasiado importante para que se diera el resultado final.

Nuestros intentos de realizar una buena defensa se hacían imposibles por la estatura del equipo rival que sacaba provecho al disponer de numerosas segundas oportunidades para realizar canasta en el rebote ofensivo.

El desgaste extra que nos suponía luchar contra esta adversidad nos impidió poder mantener la concentración y que las fuerzas nos llegaran hasta los últimos minutos.

Así y todo, en muchos momentos las dianenses jugaron a un buen nivel, defendiendo correctamente y encontrando buenas opciones de tiro gracias al juego colectivo.

El próximo sábado, en el pabellón Joan Fuster, disputarán su último partido de esta dura pero provechosa temporada que intentarán terminar con las mejores sensaciones posibles.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: SANT GABRIEL 52 – 11 DBC 12

Últim desplaçament de la temporada per a les xiques de Carlos Vila i Aaron Wallraff, en el qual havien de visitar la pista de l’equip classificat en segona posició del grup, Sant Gabriel d’Alacant.

Malgrat la bona predisposició de les nostres jugadores, la superioritat física de les locals va resultar ser un obstacle massa important perquè es donara el resultat final.

Els nostres intents de realitzar una bona defensa es feien impossibles per l’alçada de l’equip rival, que treia profit en disposar de nombroses segones oportunitats per a realitzar canastra en el rebot ofensiu.

El desgast extra que ens suposava lluitar contra esta adversitat ens va impedir poder mantindre la concentració i que les forces ens arribaren fins als últims minuts.

Així i tot, en molts moments les de Dénia van jugar a un bon nivell, defenent correctament i trobant bones opcions de tir gràcies al joc col·lectiu.

Dissabte que ve, en el pavelló Joan Fuster, disputaran el seu últim partit d’esta dura però profitosa temporada que intentaran acabar amb les millors sensacions possibles.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: TERRALFAS 58 – 43 DBC 12

Último desplazamiento para los chicos de 2012 de esta temporada para enfrentarnos de nuevo al equipo de Terralfás.

El grupo de jugadores quería obtener un buen resultado ante un equipo que está clasificado por la misma zona de la tabla que ellos, pero el dominio de los rebotes por parte local fue demasiado argumento en el desarrollo del partido.

No empezó bien el equipo al no salir activado en el aspecto defensivo y la debilidad del rebote se fue haciendo manifiesta a medida que avanzaba el partido.

En el aspecto ofensivo tampoco se tomaban las mejores decisiones a la hora de mover el balón. Abusando del bote y sin jugar colectivamente, se hacía difícil realizar tiros liberados que nos dieran la oportunidad de sumar puntos.

Sólo en el último periodo, cuando los anfitriones les doblaban en el marcador (50-25) pudieron cambiar el chip ofreciendo una imagen completamente distinta hasta que sonó la bocina final.

Lástima que la reacción de los chicos de Marc Muñoz llegara tan tarde, sin tiempo ya para aspirar a una remontada.

Ahora toca concentrarse en el último partido de esta generación en canasta de minibasket para poder terminar esta temporada con buenas sensaciones.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: TERRALFAS 58 – 43 DBC 12

Últim desplaçament per als xics de 2012 d’esta temporada per a enfrontar-nos de nou a l’equip de Terralfás. 

El grup de jugadors volia obtindre un bon resultat davant un equip que està classificat per la mateixa zona de la taula que ells, però el domini dels rebots per part local va ser massa argument en el desenvolupament del partit. 

No va començar bé l’equip al no eixir activat en l’aspecte defensiu i la debilitat del rebot es va anar fent manifesta a mesura que avançava el partit. 

En l’aspecte ofensiu tampoc es prenien les millors decisions a l’hora de moure la pilota. Abusant del bot i sense jugar col·lectivament, es feia difícil realitzar tirs alliberats que ens donaren l’oportunitat de sumar punts. 

Només en l’últim període, quan els amfitrions els doblegaven en el marcador (50-25) van poder canviar el xip oferint una imatge completament diferent fins que va sonar la botzina final. 

Llàstima que la reacció dels xics de Marc Muñoz arribara tan tard, sense temps ja per a aspirar a una remuntada. 

Ara toca concentrar-se en l’últim partit d’esta generació en canastra de minibasket per a poder acabar esta temporada amb bones sensacions.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales