Excessiu càstig final per a DBC SUMA BPM Lighting a Molina de Segura (89-62)

La primera eixida de Dénia Bàsquet SUMA BPM Lighting en la seua estrena en Tercera FEB es va saldar amb un resultat final en contra major del qual va meréixer en la seua visita a Molina de Segura, un dels equips que estaran sens dubte en la part alta de la classificació en concloure la competició.

La vesprada començava mal perquè minuts abans de l’inici del viatge, el club rebia avis via whatsapp de la federació valenciana, indicant el canvi d’ubicació de la trobada per problemes en la instal·lació inicialment prevista.

En aquesta pista de joc secundària s’estava disputant un altre partit en arribar, per la qual cosa el temps de calfament que va quedar per a entrar en dinàmica als equips va ser escàs.

Per a rematada el primer quart es va allargar per espai de cinquanta minuts a causa de problemes tècnics en la taula d’anotadors, la qual cosa va fer que l’equip no emprenguera retorn a casa fins a passades les 23,00 hores.

 

 

Els dos primers quarts van ser igualats.

Els locals estaven molt encertats des de la llarga distància i amb això aconseguien xicotets avantatges, que només a base d’intensitat defensiva i ordre en atac els nostres aconseguien compensar, fins a aconseguir el descans només dos punts per darrere en el marcador (39-37).

Tot va canviar no obstant això en la segona meitat.

Els amfitrions que van ser dominadors del rebot al llarg dels quaranta minuts, van pujar un esglaó el seu nivell defensiu i van aconseguir descentrar als jugadors d’Eduardo Clavero als qui els va costar molt trobar bons tirs i continuar sumant punts.

Al final del tercer període l’avantatge dels murcians era de quinze punts.

Durant els primers minuts de l’últim període l’equip va lluitar per retallar la diferència, però quan mediat el quart van arribar les eliminacions per faltes de fins a tres dels nostres, els locals no van deixar passar l’ocasió de trencar definitivament el partit.

El dissabte a les 19,30 hores Joan Fuster es tornarà a vestir de gala per a rebre a ADESAVI, equip com nosaltres nouvingut a la categoria, davant el qual tractarem d’aconseguir la primera victòria del curs.

Per a aquest partit esperem poder comptar per primera vegada amb la plantilla al complet, una vegada que Soufyane Sadoki va poder debutar a Molina i Daniel Pérez sembla aconseguirà recuperar-se a temps de l’esquinç que va patir en el debut davant Jorge Juan.

Colaboradores Institucionales
Patrocinadores principales Equipo Masculino Tercera FEB
Colaboradores especiales
Otros colaboradores