SÈNIOR FEMENÍ AUTONÒMIC: CAP MAR 68-53 DBC
Derrota del sènior femení en la pista de cap Mar d’Alacant en la seua primera trobada fora de casa d’aquesta temporada.
Les nostres rivals van ser molt constants al llarg de tota la trobada i van acabar per superar-nos quan van començar a fallar-nos les forces a mesura que avançava la trobada.
Juan Luis Pérez només va poder comptar en aquesta ocasió amb set jugadores sènior, per la qual cosa va reforçar l’equip amb fins a tres júniors que van fer una gran faena.
El primer quart es va caracteritzar per la forta defensa amb la qual van començar tots dos contendents. La igualtat va ser present en el marcador, tancant-se els primers deu minuts amb avantatge per a les locals per dos punts (16-14).
Dénia Bàsquet va jugar els seus millors minuts en el segon període.
A la bona defensa sobre el joc interior de les locals, es va unir el domini en el rebot sota totes dues canastres, la qual cosa ens va permetre aconseguir el descans set punts per davant en el marcador (26-33).
Van bastar, no obstant això, tres minuts del tercer acte perquè les amfitriones remuntaren gràcies a un augment notable de la seua intensitat defensiva.
Encara que l’encert exterior ens va mantindre a flotació, Cap Mar ja estava llançat i va acabar tancant el tercer període amb avantatge de cinc punts (46-41).
Dos triples de les alacantines en l’arrancada de l’últim període van consolidar el seu domini. El seu defensa presionante va tallar després qualsevol intent de remuntada per part nostra, i així van anar transcorrent els minuts sense que tinguérem ja opcions de barallar per la victòria.
Arriba ara una setmana de descans que vindrà bé a l’equip per a recuperar jugadores lesionades i encarar amb força la tercera jornada de lliga.
SÈNIOR MASCULÍ 1r ZONAL: DBC 62 – 69 L’Olleria
Després de l’anterior jornada en la qual deguérem afrontar un difícil desplaçament que va concloure amb derrota, aquest cap de setmana els xics de Carlos Vila tenien ganes de rescabalar-se aprofitant que els tornava a correspondre jugar com a locals.
Però no va poder ser ja que ens va visitar un bon equip com a L’l’Olleria, que va saber tindre el control del partit durant pràcticament tot el temps.
Per part nostra, per molt que ho intentem amb canvis defensius o imprimint un ritme de joc més alt, no va haver-hi manera de prendre la iniciativa per a guanyar en confiança i creure en les nostres possibilitats.
Encara que tots els parcials van estar bastant igualats, els visitants van impedir una vegada i una altra el nostre avanç gràcies a una intensa defensa a l’home que va provocar que incorreguérem en més errors dels deguts.
Els set punts amb els quals els valencians van arribar dominant-nos al descans van acabar sent decisius.
Encara que vam donar tot el que teníem en la segona meitat, i especialment en el tram final del xoc, no vam poder alçar eixa diferència i acabem sent derrotats.
Aquest diumenge l’equip es desplaçarà a Pego per a disputar la quarta jornada de lliga. El partit està programat a les 11,30 hores en el pavelló Ausiàs March de la localitat veïna.
JÚNIOR MASCULÍ 1r ZONAL. DBC 90-39 CB XERACO
Tercera victòria consecutiva en aquesta arrancada de lliga per al Júnior 1r Zonal, en una trobada en el qual vam estar encertats i que acabem amb molt bones sensacions.
Els de Rubén Velázquez van anotar fins a 7 triples amb bon percentatge i van mostrar el seu avanç en detalls tàctics gràcies als quals van saber traure profit.
L’alta intensitat defensiva i el ritme exigent impostos ens van donar com recompensa deixar el partit pràcticament sentenciat al descans (55-17).
Però els jugadors no es van relaxar i van voler millorar determinats aspectes en una segona meitat en la qual els visitants ho van fer millor i van aprofitar cadascun dels nostres errors per a anotar en la nostra canastra.
Quan estabilitzem el nostre joc les diferències van continuar ampliant-se i tots els xics van disposar de minuts amb els quals veure recompensat el seu treball setmanal.
Diumenge que ve afrontaran la quarta jornada de lliga amb un desplaçament al Pavelló Pau Gasol de Alfás del Pi, on tractaran de doblegar a un difícil Terralfas, que sens dubte és un dels rivals més forts del grup.