El Senior Femení cau a Elx davant el líder i el Senior Masculí 1r Zonal venç a Genovés.

 

SENIOR FEMENÍ AUTONÒMIC: CBI ELCX 68-40 DBC

Difícil desplaçament a Elx on les de Juan Luis Pérez van realitzar un digne partit davant les actuals campiones de la copa autonòmica i colíders de la classificació del grup B de la lliga regular.

Van començar el partit molt centrades, amb un gran encert en atac i dominant el seu rebot defensiu davant jugadores amb un major físic, contra les quals van haver de lluitar sempre al màxim.

Només en el tram final de la primera part les locals van aconseguir prendre la delantera, arribant al descans amb avantatge de cinc punts (33-28), però jugant uns excel·lents vint primers minuts que ens deixaven molt bones sensacions.

A la segona part, les amfitriones van augmentar el ritme del partit i el van portar al terreny físic. La seva aposta els va sortir bé, ja que poc a poc van desgastant a les visitants, que tampoc van tenir el mateix nivell d’encert ofensiu, de manera que no van poder evitar que les distàncies anaren augmentant.

El resultat final, però, no reflecteix el bon partit realitzat i l’esforç tan gran de totes les jugadores.

El diumenge, l’equip es desplaçarà a Benidorm, on a les 16:30 hores s’enfrontarà a un equip que lluita per entrar en la lluita per l’ascens a Nacional.

 

 

SENIOR MASCULÍ 1a ZONAL: GENOVÉS 31-74 DBC

Victòria a domicili que suposa la quarta consecutiva per als jugadors de Carlos Vila, que igualen així la millor ratxa positiva aconseguida durant la primera volta, i es consoliden en la cinquena posició del grup.

Poc a poc es van distanciant en el marcador, aprofitant cada pèrdua de pilota provocada per la intensa defensa imposada als locals, per llançar ràpides transicions ofensives.

A més, l’encert des de la línia de tres va tornar a acompanyar als de Dénia en aquest partit, aconseguint fins a un total de 11 triples.

La diferència al descans ja reflectia una avantatge favorable als visitants de dinou punts (18-37).

Era important no confiar-se i tornar a la pista concentrats, ja que l’experiència deia que aquesta pista és sempre difícil i no fer-ho d’aquesta manera podria acabar sent car.

Les coses van anar bé i, excepte en l’arrencada del quart definitiu, la segona part es va desenvolupar amb el partit sempre sota control visitant, que no va donar opció alguna als valencians.

Aquest dissabte a les 17:00 hores, l’equip rebrà a Joan Fuster la visita del CB Oliva, equip que lluita per evitar el descens. Serà l’últim partit de la temporada a casa abans de desplaçar-se a Algemesí després de la parada de Pasqua per tancar una temporada notable en l’última jornada.

 

 

JUNIOR FEMENÍ CAMPIONAT PREFERENT: DBC 45-88 TERRALFAS

L’equip Junior Femení va afrontar un altre partit contra una de les rivals més fortes del grup, podent comptar novament amb només set jugadores.

Tot i enfrontar-se a un equip molt físic, amb un ritme de joc molt alt, van competir al màxim de les seves possibilitats, donant-ho tot a la pista i, el més important, sense baixar mai els braços.

La diferència final no reflecteix el bon partit realitzat per les jugadores de Juan Luis Pérez, que van aconseguir trobar el camí a l’anella amb regularitat, tot i que els percentatges d’encert no van permetre traslladar aquest bon joc al marcador.

Aquesta pròxima jornada ens porta a visitar la pista d’Adesavi el dissabte a les 18:00 hores al pavelló de la Universitat d’Alacant.

 

 

JUNIOR MASCULÍ PREFERENT: DBC 70-65 CB GENOVÉS

Victòria merescuda a Joan Fuster davant un dels equips més competitius de la lliga, després d’un partit en què els de Rubén Velázquez van ser capaços de llegir les situacions de joc i entendre com trobar les avantatges per superar al seu rival.

Res a veure amb el partit d’anada, on va costar molt anotar als de La Marina Alta, acabant derrotats clarament per 23 punts de diferència. Aquesta vegada van saltar a la pista molt més preparats per plantar cara a un bon equip, que venia obligat a vèncer per mantenir-se en la lluita per l’ascens.

El primer quart va ser de gran igualtat (19-18). Els de casa tractaven de fer-se forts al joc interior, mentre que els visitants volien jugar a un alt ritme, eludint els atacs estàtics. El pols es va mantenir en els segons deu minuts del partit, inclinant-se la balança del costat local en arribar al descans (37-30).

Genovés no cediria i a l’inici de la segona meitat va tornar al partit, ara amb gran encert des de fora, obligant els amfitrions a doblar esforç en defensa i portar la pilota a les situacions adequades per optimitzar el rendiment ofensiu i no perdre distància amb els seus rivals (53-47).

Com era d’esperar, a mesura que s’acostava el final, el marcador es va igualant, fins al punt que tot es va resoldre en les últimes tres posicions.

CB Genovés pressionava intentant provocar errors i seguir sumant des del contraatac. Però els xics de Rubén Velázquez van ser llestos i després van estar sòlids i implicats en el rebot, la qual cosa els va donar el control del temps. La bona selecció de tirs va acabar tancant un gran partit en els últims segons del partit.

Aquesta setmana arriba un altre partit complicat. El diumenge a les 10:00 hores a Ontinyent tindran l’oportunitat de mesurar-se amb un altre dels favorits del grup que també lluita per entrar en la lluita per l’ascens a autonòmica.

Colaboradores Institucionales
Patrocinadores principales Equipo Masculino Tercera FEB
Colaboradores especiales
Otros colaboradores