Dénia Bàsquet va organitzar la XIV edició de la seua Setmana de Tecnificació durant els dies del 19 de juny al 4 de juliol.
L’activitat es va composar d’onze sessions d’entrenament en les quals van participar trenta-tres jugadors, pràcticament tots de l’entitat, d’edats compreses entre els 13 i els 18 anys.
Els entrenadors que van estar al capdavant d’aquesta interessant activitat van ser Eduardo Clavero, Juan Luis Pérez, Marc Muñoz i Vicent Bosca, tots integrats en el Club i amb una àmplia experiència i coneixement de la matèria, als quals es van sumar el preparador físic Pachu Poli, que aquest curs s’incorporarà a Dénia Bàsquet, i Luis Suanzes, durant vuit temporades entrenador del club i que actualment resideix a La Corunya, qui va programar un desplaçament fins a Dénia per a participar en la segona setmana d’aquesta experiència.
La tècnica i tàctica individual, la millora del tir i la cura dels aspectes físics adaptats al bàsquet, van centrar bona part de les tres hores diàries de treball realitzades sempre de manera dinàmica i amena, despertant l’interés i les ganes de millorar dels participants.
Una sèrie de concursos i partits entre els participants van posar el divendres 4 de juliol el punt final a les sessions, deixant, la veritat, el llistó molt alt per als anys vinents.
Agrair des d’aquestes línies el suport de l’Ajuntament permetent l’ús de la instal·lació de Joan Fuster, i destacar tant l’excel·lent actitud dels participants com l’encertada planificació dels entrenadors que, sens dubte, van fer que, a més de passar-ho tots molt bé, eixiren cada dia del pavelló amb ganes de més bàsquet.