Jornada bien aprovechada por nuestros benjamines y alevines. // Jornada ben aprofitada pels nostres benjamins i alevins.

BENJAMÍN FEMENINO LIGA XEMA: IFACH CALP A 3 – 43 DBC 14/15

Merecido triunfo de nuestras benjamines de 2014 y 2015 en su visita a la pista de Calpe. El partido era el último de esta primera fase de la competición, curiosamente en el mismo escenario donde la comenzaron jugando contra el otro equipo de la ciudad del peñón en el mes de octubre.

Hay que destacar el buen partido que realizaron todas las componentes del equipo, presionando en todo momento al jugador contrario que llevaba la pelota y estando siempre atentas a las líneas de pase.

Esta presión hacía que pudiésemos robar balones fácilmente y salir al contraataque.

En el aspecto ofensivo estuvimos muy colaborativas, pasando el balón entre todas las compañeras hasta encontrar a la mejor posicionada para realizar un buen tiro, logrando todas anotar alguna canasta durante el encuentro.

Felicitar a todas las jugadoras de Marc Muñoz y Soufyane Sadoki por el gran partido realizado.

 

 

BENJAMÍ FEMENÍ LLIGA XEMA: IFACH CALP A 3 – 43 DBC 14/15

Merescut triomf de les nostres benjamines de 2014 i 2015 en la seua visita a la pista de Calp. El partit era l’últim d’esta primera fase de la competició, curiosament en el mateix escenari on la van començar jugant contra l’altre equip de la ciutat del penyal el mes d’octubre.

Cal destacar el bon partit que van realitzar totes les components de l’equip, pressionant en tot moment al jugador contrari que portava la pilota i estant sempre atentes a les línies de passada.

Esta pressió feia que poguérem robar pilotes fàcilment i eixir al contraatac .

En l’aspecte ofensiu vam estar molt col·laboratives, passant la pilota entre totes les companyes fins a trobar a la millor posicionada per a realitzar un bon tir, aconseguint totes anotar alguna canastra durant la trobada.

Felicitar a totes les jugadores de Marc Muñoz i Soufyane Sadoki pel gran partit realitzat.

 

 

BENJAMÍN MASCULINO AUTONOMICO: DBC 14. 48-70 ACADEMIA PETRAHER A

Esta jornada nos enfrentábamos al equipo que nos precedía en la clasificación, con una sola victoria a su favor conseguida precisamente contra nosotros en el partido de ida.

Sabedores de teníamos una gran oportunidad de sumar un triunfo salimos muy ilusionados a jugar. Se nos notó nerviosos en ataque pero nuestra buena defensa consiguió que no se nos distanciaran mucho en el marcador 7-12 al finalizar el primer periodo.

El segundo fue nuestro mejor periodo, consiguiendo que nuestro rival no anotara y dándole la vuelta al marcador. Seguíamos defendiendo bien y habíamos mejorado en ataque.

Pero el tercero fue al revés, nosotros seríamos quienes no conseguiríamos anotar, pero nuestra defensa nos volvió a mantener a flote en el partido, finalizando la primera parte con el partido igualado (33-35).

En ese momento se produjo un fallo en el acta digital y el partido estuvo parado muchos minutos. Para cuando se reanudó ya no parecimos los mismos y nuestros rivales lo supieron aprovechar enlazando canastas al aprovechar todos nuestros errores.

En apenas dos periodos se habían marchado veinticuatro puntos arriba, nada lógico a la vista de lo igualado de la primera mitad y toda una lección para el futuro para nuestros chicos.

En el sexto aunque volvimos al partido ya era tarde para poder reaccionar, aunque al menos nos fuimos casa con mejor sabor de boca.

 

 

BENJAMÍ MASCULÍ AUTONÒMIC: DBC 14. 48-70 ACADÈMIA PETRAHER A

Esta jornada ens enfrontàvem a l’equip que ens precedia en la classificació, amb una sola victòria a favor seu aconseguida precisament contra nosaltres en el partit d’anada.

Sabedors de què teníem una gran oportunitat de sumar un triomf eixim molt il·lusionats a jugar. Se’ns va notar nerviosos en atac, però la nostra bona defensa va aconseguir que no se’ns distanciaren molt en el marcador 7-12 en finalitzar el primer període.

El segon va ser el nostre millor període, aconseguint que el nostre rival no anotara i capgirant el marcador. Continuàvem defenent bé i havíem millorat en atac.

Però el tercer va ser a l’inrevés, nosaltres seríem els qui no aconseguiríem anotar, però la nostra defensa ens va tornar a mantindre a flotació en el partit, finalitzant la primera part amb el partit igualat (33-35).

En eixe moment es va produir una fallada en l’acta digital i el partit va estar parat molts minuts. Per a quan es va reprendre ja no vam semblar els mateixos i els nostres rivals ho van saber aprofitar enllaçant canastres en aprofitar tots els nostres errors.

En tot just dos períodes havien marxat vint-i-quatre punts a dalt, gens lògic a la vista de l’igualat de la primera meitat i tota una lliçó per al futur per als nostres xics.

En el sext encara que vam tornar al partit ja era tard per a poder reaccionar, encara que almenys ens en vam anar casa amb millor sabor de boca.

 

 

ALEVÍN FEMENINO 1º ZONAL: DBC 13. 35 – 33 BENISSA

Emocionante partido el que disputaron nuestras chicas de 2013 y el equipo de Benissa en todo momento marcado por la igualdad, y en el que nos llevamos la victoria al saber gestionar mejor el balón en los últimos minutos.

Conocedoras de la necesidad de salir concentradas desde el principio, durante el primer periodo y el segundo ya se vislumbraba que cualquier mínimo detalle decantaría la balanza a un lado u otro, estando las defensas y los ataques siempre a la par.

En el tercer periodo las jugadoras visitantes estuvieron más acertadas en el tiro exterior, logrando abrir una brecha de 9 puntos en el marcador al llegar al descanso.

Tras reanudarse el partido no bajamos los brazos y salimos decididas a meternos otra vez en la pelea por la victoria. Aumentamos la intensidad en defensa, y pudimos rebajar el porcentaje de acierto visitante, dejándoles sin anotar un solo punto en ese periodo.

Por otro lado, en ataque conseguimos estar acertadas de cara el aro rival, disminuyendo la diferencia existente que quedó reducida a dos puntos al finalizar el cuarto periodo.

En el quinto los nervios se empezaron a notar en ambos bandos ya que cada canasta valía medio partido, lo que llevó a que ninguno de los contendientes tomara las mejores decisiones posibles en el juego.

El partido siguió en completa igualdad, con canastas y fallos por parte de ambos equipos y hasta polémica por el arrastre de puntos en el acta del encuentro que provocó la reclamación de las visitantes.

El partido siguió adelante y a falta de pocos segundos para finalizar conseguimos una canasta, tras una buena jugada colectiva, que decantó la victoria hacia nuestro lado.

Ganara quien ganara, lo cierto es que los dos equipos tuvieron que esforzarse al máximo en un enfrentamiento muy valioso que sirvió para que las chicas dieran un importante paso adelante.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ 1r ZONAL: DBC 13. 35 – 33 BENISSA

Emocionant partit el que van disputar les nostres xiques de 2013 i l’equip de Benissa en tot moment marcat per la igualtat, i en el qual ens emportem la victòria en saber gestionar millor la pilota en els últims minuts.

Coneixedores de la necessitat d’eixir concentrades des del principi, durant el primer període i el segon ja s’albirava que qualsevol mínim detall decantaria la balança a un costat o un altre, estant les defenses i els atacs sempre a l’una.

En el tercer període les jugadores visitants van estar més encertades en el tir exterior, aconseguint obrir una bretxa de 9 punts en el marcador en arribar al descans.

Després de reprendre’s el partit no abaixem els braços i eixim decidides a ficar-nos una altra vegada en la baralla per la victòria. Augmentem la intensitat en defensa, i vam poder rebaixar el percentatge d’encert visitant, deixant-los sense anotar un sol punt en eixe període.

D’altra banda, en atac aconseguim estar encertades de cara el cércol rival, disminuint la diferència existent que va quedar reduïda a dos punts en finalitzar el quart període.

En el quint els nervis es van començar a notar en tots dos bàndols, ja que cada canastra valia mig partit, la qual cosa va portar al fet que cap dels contendents prenguera les millors decisions possibles en el joc.

El partit va seguir en completa igualtat, amb canastres i fallades per part de tots dos equips i fins a polèmica per l’arrossegament de punts en l’acta que va provocar la reclamació de les visitants.

El partit va continuar avant i mancant pocs segons per a finalitzar aconseguim una canastra, després d’una bona jugada col·lectiva, que va decantar la victòria cap al nostre costat.

Guanyara qui guanyara, la veritat és que els dos equips van haver d’esforçar-se al màxim en un enfrontament molt valuós que va servir perquè les xiques feren un important pas avant.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: JOVENTUT XABIA 52 – 53 DBC 13

Trabajada victoria de los alevines de 2013 en su visita a la pista del Xàbia, en un partido que se jugó entre semana recuperando la jornada anterior.

Comenzamos el encuentro muy desconcentrados y cometiendo muchos fallos que el equipo local iba a aprovechar para conseguir distanciarse en el marcador.

Abusamos del bote y no compartimos el balón por lo que fuimos perdiendo balones y permitiendo anotar canastas fáciles a los locales.

En el aspecto defensivo tampoco mostrábamos nuestra mejor versión dándole al equipo local la posibilidad de llegar a nuestro aro sumando puntos que podrían haberse evitado.

A pesar de esto, en ningún momento le perdimos la cara al partido, lo que nos ayudó a ir reencontrando nuestro juego y así poder ir recortando la diferencia.

Ya con un ritmo de juego más acorde al habitual en este grupo, empezamos a realizar mejores ataques y la defensa empezó a ser más productiva.

En el último periodo, con el marcador más igualado, dimos un paso adelante hasta conseguir ponernos por delante en el marcador, defendiendo muy bien después nuestra ventaja con una muy buena defensa hasta que sonó la bocina final.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: JOVENTUT XABIA 52 – 53 DBC 13

Treballada victòria dels alevins de 2013 en la seua visita a la pista del Xàbia, en un partit que es va jugar entre setmana recuperant la jornada anterior.

Comencem el partit molt desconcentrats i cometent moltes fallades que l’equip local anava a aprofitar per a aconseguir distanciar-se en el marcador.

Abusem del bot i no compartim la pilota pel que vam anar perdent pilotes i permetent anotar canastres fàcils als locals.

En l’aspecte defensiu tampoc mostràvem la nostra millor versió donant-li a l’equip local la possibilitat d’arribar al nostre cércol sumant punts que podrien haver-se evitat.

Malgrat això, en cap moment li vam perdre la cara al partit, la qual cosa ens va ajudar a anar retrobant el nostre joc i així poder anar retallant la diferència.

Ja amb un ritme de joc més concorde a l’habitual en este grup, comencem a realitzar millors atacs i la defensa va començar a ser més productiva.

En l’últim període, amb el marcador més igualat, vam fer un pas avant fins a aconseguir posar-nos per davant en el marcador, defenent molt bé després el nostre avantatge amb una molt bona defensa fins que va sonar la botzina final.

 

 

ALEVÍN MASCULINO 1º ZONAL: DBC 13. 48 – 55 IFACH CALP

Segundo partido de la semana para nuestros chicos de 2013. En esta ocasión recibían la visita de Ifach Calp, equipo ante el que íbamos a apurar nuestras opciones de entrar en las eliminatorias por el título de la categoría.

Como en el partido anterior, disputado en Jávea, salimos un poco de desconcentrados, dando muchas oportunidades en el tiro al equipo visitante, que no desaprovechó en ningún momento las facilidades concedidas.

En el aspecto ofensivo tampoco estábamos teniendo nuestro mejor día y no llegábamos a tener un acierto continuo, lo que no nos permitía entrar en el partido y poder luchar por la victoria.

Ya en la segunda parte y con una desventaja en el marcador de 18 puntos, cambiamos la mentalidad y dimos un cambio significativo en nuestro juego.

Subimos nuestra intensidad en defensa tapando mejor las líneas de pase y cerrando los rebotes, lo que nos dio la posibilidad de salir en contraataque.

A esto le sumamos un mayor acierto en nuestros tiros a canasta, lo que permitió que nos acercáramos en el marcador y pudiéramos reducir la diferencia de puntos hasta el resultado final.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ 1r ZONAL: DBC 13. 48 – 55 IFACH CALP

Segon partit de la setmana per als nostres xics de 2013. En esta ocasió rebien la visita de Ifach Calp, equip davant el qual anàvem a atabalar les nostres opcions d’entrar en les eliminatòries pel títol de la categoria.

Com en el partit anterior, disputat a Xàbia, eixim un poc de desconcentrats, donant moltes oportunitats en el tir a l’equip visitant, que no va desaprofitar en cap moment les facilitats concedides.

En l’aspecte ofensiu tampoc estàvem tenint el nostre millor dia i no arribàvem a tindre un encert continu, la qual cosa no ens permetia entrar en el partit i poder lluitar per la victòria.

Ja en la segona part i amb un desavantatge en el marcador de 18 punts, canviem la mentalitat i vam donar un canvi significatiu en el nostre joc.

Pugem la nostra intensitat en defensa tapant millor les línies de passada i tancant els rebots, la qual cosa ens va donar la possibilitat d’eixir en contraatac.

A això li sumem un major encert en el nostre tirs a canastra, la qual cosa va permetre que ens acostàrem en el marcador i poguérem reduir la diferència de punts fins al resultat final.

 

 

ALEVÍN FEMENINO PREFERENTE: DBC 12. 48 – 61 ADESAVI

Difícil enfrentamiento el que tenían nuestras chicas de 2012 que recibían la visita de Adesavi en un partido en el que las jugadoras de Carlos Vila querían tener mejores sensaciones que en el partido de ida donde no les salió nada.

Desde un principio salimos convencidas de que podíamos sacar un buen resultado. Es por ello que nos esforzamos al máximo para mantener un buen ritmo de juego durante todo el encuentro.

Pero nuestro porcentaje de tiro no fue el que esperábamos, fallando en muchas ocasiones claras oportunidades, mientras el equipo visitante sí que fue más efectivo en sus lanzamientos precisando menos tiros para poco a poco distanciarse en el marcador.

Finalmente, se llegó a un resultado final que no hace justicia a la igualdad vivida durante el encuentro, con muchos momentos en los que les superamos en el juego que no tuvieron reflejo en el marcador, pero de los que aprenderemos sin duda para el futuro.

 

 

ALEVÍ FEMENÍ PREFERENT: DBC 12. 48 – 61 ADESAVI

Difícil enfrontament el que tenien les nostres xiques de 2012 que rebien la visita de Adesavi en un partit en el qual les jugadores de Carlos Vila volien tindre millors sensacions que en el partit d’anada on no els va eixir res.

Des d’un principi eixim convençudes que podíem traure un bon resultat. És per això que ens esforcem al màxim per a mantindre un bon ritme de joc durant tota la trobada.

Però el nostre percentatge de tir no va ser el que esperàvem, fallant en moltes ocasions clares oportunitats, mentre l’equip visitant sí que va ser més efectiu en els seus llançaments precisant menys tirs per a a poc a poc distanciar-se en el marcador.

Finalment, es va arribar a un resultat final que no fa justícia a la igualtat viscuda durant la trobada, amb molts moments en els quals els superem en el joc que no van tindre reflex en el marcador, però dels quals aprendrem sens dubte per al futur.

 

 

ALEVÍN MASCULINO PREFERENTE: JORGE JUAN NOVELDA 67 – 40 DBC 12

Difícil encuentro el que tenían los chicos del 2012 en su desplazamiento a Novelda, donde se iban a enfrentar a uno de los equipos que lideran el grupo.

Fue un gran partido por parte de los nuestros, compitiendo de tú a tú durante 5 de los 6 periodos a un equipo que nos cerró el marcador en nuestra cancha en la primera vuelta.

Desde un principio supimos leer bien la presión a la que nos sometía el equipo local, saliendo por el centro con rápidos contraataques cuando estaba libre, o bien utilizando correctamente los pases cuando nos salían al paso los defensores.

Estas buenas acciones nos daban ventaja para atacar en superioridad que aprovechábamos de cara el aro rival. En el aspecto defensivo trabajamos con mucha intensidad lo que nos permitió proteger mejor nuestra canasta.

Con este juego pudimos llegar al descanso apenas 7 puntos por debajo en el marcador ante este buen equipo.

Pero a la vuelta del descanso perdimos un instante la concentración y los locales no lo perdonaron para ir distanciándose en el marcador.

Aunque hicimos lo posible por contenerles la brecha era ya insalvable y pese a que recuperamos el mejor tono sólo conseguimos evitar que cerraran el marcador, saliendo muy reforzados del encuentro.

 

 

ALEVÍ MASCULÍ PREFERENT: JORGE JUAN NOVELDA 67 – 40 DBC 12

Difícil encontre el que tenien els xics del 2012 en el seu desplaçament a Novelda, on s’anaven a enfrontar a un dels equips que lideren el grup.

Va ser un gran partit per part dels nostres, competint de tu a tu durant 5 dels 6 períodes a un equip que ens va tancar el marcador en la nostra pista en la primera volta.

Des d’un principi vam saber llegir bé la pressió a la qual ens sotmetia l’equip local, eixint pel centre amb ràpids contraatacs quan estava lliure, o bé utilitzant correctament les passades quan ens eixien al pas els defensors.

Estes bones accions ens donaven avantatge per a atacar en superioritat que aprofitàvem de cara el cércol rival. En l’aspecte defensiu treballem amb molta intensitat cosa que ens va permetre protegir millor la nostra canastra.

Amb este joc vam poder arribar al descans a penes 7 punts per davall en el marcador davant este bon equip.

Però a la volta del descans vam perdre un instant la concentració i els locals no el van perdonar per a anar distanciant-se en el marcador.

Encara que vam fer el possible per contindre’ls la bretxa era ja insalvable i malgrat que recuperem el millor to només aconseguim evitar que tancaren el marcador, eixint molt reforçats de la trobada.

COLABORADORES institucionales
COLABORADORES especiales